آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

رمز های GTA V برایPS3 ترجمه فارسی(تصویری)

پست آپدیت شد 1395/4/28


 لینک کانال ما: https://telegram.me/asefgta5


دویدن


Quick swimming - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough

شناکردن


Burning bullets - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough

گلوله سوزان


“Bang Bang” - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough


بنگ بنگ
Explosive melee attack - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough

حمله غوغا مواد منفجره
Charging Special - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough

شارژ ویژهWanted Level + one star - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough

یک ستاره شدن
Wanted Level minus one star - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough

کم شدن ستاره ها
Parachute - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough
چتر نجات

Five minutes immortality - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough
پنج دقیقه جاودانگی
Maximum HP and armor - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough


حداکثر HP و زره
Weapon and ammo - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough
سلاح و مهمات
Super jump - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough


پرش فوق العاده
Slowing up aiming (sums up to four times, five usage resets it) - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough
کاهش تا با هدف (به مبالغ تا چهار بار، پنج بازنشانی استفاده)
Drunk Mode - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough
حالت مست
Low gravity - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough
لاغرشدن
Sliding cars - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough
اتومبیل های کشویی
Change of the weather - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough
تغییر آب و هوا
Slowing up speed (sums up to four times, five usage resets it) - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough
کاهش سرعت (مبالغ تا چهار برابر، پنج استفاده بازنشانی آن)
If any vehicles doesnt want to show up, make sure that there is enough of free space next to you - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough
لاشخور
Caddy - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough
توپ تنیس
Comet - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough

ستاره دنباله دار

Crop Duster - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough


گردگیر زراعت و اصلاح نباتات

Limo - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough


ماشین لیموزین

PCJ-600 - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough


PCJ-600
Rapid GT - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough


Rapid GT

Sanchez - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough


سانچز
Stunt Plane - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough


هواپیما شیرین کاری
Trashmaster - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough


ماشین زباله
1 - PS3 - Cheat codes - Grand Theft Auto V - Game Guide and Walkthrough


چند نکته در مورد این کدهای تقلب :

کدها را در هر زمان که بخواهید می توانید بزنید.

هشدار : اگر از کدهای تقلب استفاده کنید، باید با گرفتن اچیومنت در xbox 360 و تروفی در ps3 خداحافظی کنید. البته اگر می خواهید اچیومنت یا تروفی بگیرید، کافی است که کدها را غیرفعال کنید.

برخلاف GTA IV که کدها را در موبایلتان با شماره وارد می کردید و این کدها ذخیره می شد در GTA V هیچ راهی برای ذخیره کردن کدها وجود ندارد و برای استفاده دوباره از این کدها،  باید به مانند GTA: San Andreas این کدها را دوباره وارد کنید.

این کدها را هم باید در منطقه درستی وارد کنید. ( به عنوان مثال در یک مکان بسته نمی توان کد داشتن هلکوپتر را وارد کرد.)

در صورت درست وارد کردن کدها، پیغامی با نام “the cheats wheel” به شما نشان داده خواهد شد.



کدهای تقلب در پلی استیشن ۳:

ماشین زباله:

Circle, R1, Circle, R1, Left, Left, R1, L1, Circle, Right

موتورسیکلت:

Circle, X, L1, Circle, Circle, L1, Circle, R1, R2, L2, L1, L1

ماشین (+ هلکوپتر، موشک و تفنگ):

Circle, Circle, L1, Circle, Circle, Circle, L1, L2, R1, Triangle, Circle, Triangle

ماشین ۲:

R1, Circle, R2, Right, L1, L2, X, X, Square, R1

ماشین ۳:

Triangle, R1, R1, Left, R1, L1, R2, L1

لیموزین:

R2, Right, L2, Left, Left, R1, L1, O, Right

هواپیما:

O, Right, L1, L2, Left, R1, L1, L1, Left, Left, X, Triangle

افزایش ستاره پلیس:

R1, R1, Circle, R2, Left, Right, Left, Right, Left, Right

کاهش ستاره پلیس:

R1, R1, Circle, R2, Right, Left, Right, Left, Right, Left

تغییر آب و هوا (صاف، بارانی و برفی):

R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, Square

ضربات مشت قوی:

Right, Left, X, Triangle, R1, O, O, O, L2

شکست ناپذیری :

Right, X, Right, Left, Right, R1, Right, Left, X, Triangle

همه ی اسلحه ها:

Triangle, R2, Left, L1, X, Right, Triangle, Down, Square, L1, L1, L1

سلامتی و زره کامل

Circle, L1, Triangle, R2, X, Sqaure, Circle, Right, Square, L1, L1, L1

شنای سریع

Left, Left, L1, Right, Right, R2, Left, L2, Right

پرش بلند

Left, Left, Triangle, Triangle, Right, Right, Left, Right, Square, R1, R2

کد پرواز بدن هیچ وسیله ای
LB LT RB RT Left Right Left Right LB LT RB RT Left Right Left Right




( کلمه  Circle یعنی دایره، Triangle یعنی مثلث، Square یعنی مربع می باشد.)

به دست آوردن ماشین زباله : Circle, R1, Circle, R1, Left, Left, R1, L1, Circle, Right

به دست آوردن موتور :  Circle, X, L1, Circle, Circle, L1, Circle, R1, R2, L2, L1, L1
به دست آوردن ماشین :  Circle, Circle, L1, Circle, Circle, Circle, L1, L2, R1, Triangle, Circle, Triangle
به دست آوردن ماشین : R1, Circle, R2, Right, L1, L2, X, X, Square, R1

به دست آوردن ماشین : Triangle, R1, R1, Left, R1, L1, R2, L1

به دست آوردن ماشین لیموزین : R2, Right, L2, Left, Left, R1, L1, O, Right

به دست آوردن هواپیما : O, Right, L1, L2, Left, R1, L1, L1, Left, Left, X, Triangle

افزایش ستاره های پلیس : R1, R1, Circle, R2, Left, Right, Left, Right, Left, Right

کاهش ستاره های پلیس : R1, R1, Circle, R2, Right, Left, Right, Left, Right, Left

تغییر آب و هوا( صاف، بارانی، برفی) :  R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, Square

ضربات مشت فوق العاده قوی : Right, Left, X, Triangle, R1, O, O, O, L2

  کد تقلبی که می توانید به وسیله چتر نجات از آسمان به زمین سقوط کنید : L1, L2, R1, R2, Left, Right, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Left, Right, Left,
شکست ناپذیری : توجه داشته باشید که کد شکست ناپذیری تنها به مدت ۵ دقیقه کار می کند و پس از آن شما باید دوباره کد را وارد کنید.


PS3: Right, X, Right, Left, Right, R1, Right, Left, X, Triangle


تمامی اسلحه ها :

PS3: Triangle, R2, Left, L1, X, Right, Triangle, Down, Square, L1, L1, L1


سلامتی و زره کامل :

PS3: Circle, L1, Triangle, R2, X, Sqaure, Circle, Right, Square, L1, L1, L1


شنا کردن سریع :

ps3 : Left, Left, L1, Right, Right, R2, Left, L2, Right


پرش فوق العاده :

PS3: Left, Left, Triangle, Triangle, Right, Right, Left, Right, Square, R1, R2.


نظرات 250 + ارسال نظر
A.S.K.A.R.I.S 1392/12/01 ساعت 10:29 ب.ظ

واسه اونایی که می خوان پول بیشتری داشته باشن باید بگم که به سمت چب نقشه برید(اون جایی که به بالای نقشه میره)وارد دریا بشین،روی زیر دریایی 25000هزار پول هست،وقتی که پول رو به دست آوردین،روی کیف پول بمونید،مثلا اگه می خوایین با فرانکلین پول دربیاورین روی کیف پول بایستید و شخصیت مایکل یا ترور رو انتخاب کنید و بعد همان کارو چند با تکرار بکنین،فقط یکمی وقت گیره.من الان بازیرو 91.8% رفتم و پولم با فرانکلین الان72,562,725 تومانه.
راستی آقا *آصف* واقعا آقایی...

شروین 1393/01/01 ساعت 03:09 ب.ظ

محمدامین 1393/02/22 ساعت 08:09 ب.ظ

آقاسایتت مشکل نداره عالی.......دستت طلاایشالا بری کربلا

amin 1393/02/22 ساعت 08:53 ب.ظ

آقایک راهنمایی برایه پول دراوردم وحل مرحله ها بده

محمدامین 1393/02/27 ساعت 03:31 ب.ظ

آقایک سوال لطفا جواب بده .
لطفا بگوبعدازمرحله ی شکنجه بایدچی کار کنم آخه هیچ اتفاقی نمی افته نه کسی به من زنگ میزنه نه تونقشم چیزی رونشون میده یعنی یک جایه بازی رواشتباه کردم بایدازاول برم .
لطفا جواب بده .

توگوشیت بگرد ببین اس ام اسی چیزی برات نیومده یا بروتونقشه ببین مرحله ای روجاننداختی یاهم اینکه مرحله ای روباید میرفتی که نرفتی بعدازاینکه این مرحله رورفتی اون هم ازنقشه گمشده اگه جواب نداد باید بازی رو از اول بری....

محمدامین 1393/02/28 ساعت 04:29 ب.ظ

یعنی هیچ راهی دیگه نداره چرایک پیغام امده ولی فکرکنم برای تبلیغات

فکرنکنم

محمدامین 1393/02/28 ساعت 04:34 ب.ظ

آخه کدام دکمه روبزنم که ازاول برههههههههههههههههه

بروتومنوبازی ازنیوگیم شروع کن

dragon 1393/02/28 ساعت 11:43 ب.ظ


خیلی اقایی

Yasi 1393/03/02 ساعت 09:45 ب.ظ

Lot fan begin onjaee k y L to naghshe neshon mide on marhalash ch Jorie khaheshan j bedid

amirali 1393/03/10 ساعت 09:48 ق.ظ http://amirali

عالی مرسی از زحمتتون

Mohammad 1393/03/11 ساعت 12:01 ب.ظ

Salm

علی 1393/03/12 ساعت 07:27 ب.ظ

رمزاتون عالیه

علی رضا 1393/03/12 ساعت 08:02 ب.ظ

ممنون .فقط یه سوال دارم.من به اون مرحله ای که باید با اون سه نفر یه کشتی را منفجر کنی و با زیر دریایی یه چیزی را باید برداری رسیدم و ردش کردم بعد از اون مرحله چرا دیگه تو نقشم هیچ علامتی برای مرحله رفتن نمیاره

علی رضا 1393/03/12 ساعت 08:49 ب.ظ

ممنون .فقط یه سوال دارم.من به اون مرحله ای که باید با اون سه نفر یه کشتی را منفجر کنی و با زیر دریایی یه چیزی را باید برداری رسیدم و ردش کردم بعد از اون مرحله چرا دیگه تو نقشم هیچ علامتی برای مرحله رفتن

مهدی 1393/03/13 ساعت 06:43 ب.ظ

رمز پول رو بگذارید

محراب 1393/03/24 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام. از کجا باید چیزهایی کهذخیره کرده ایم بیاوریم.

محراب 1393/03/24 ساعت 04:11 ب.ظ http://Gravata.Cam

سلام. ازکجابایدذخیره ی بازی را بیاره ام

نمی دونم چون من ps3ندارم

احسان 1393/03/26 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام.رمز پول را میتونی درست کنی.

parsa 1393/03/29 ساعت 12:30 ق.ظ

سلام محراب جان برای آوردن ذخیره بازی باید به قسمت منو رفته سپس در بالای صفحه گزینه ی Game را انتخاب کرده سپس به قسمت Load game رفته و ( در ایکس باکس x و در ps3 مربع) را زده و تمام قسمت هایی که خودت save کردی ظاهر می شوند

ممنون از آقای پارسا بابت راهنمایی

محراب 1393/03/30 ساعت 07:45 ق.ظ

متشکرم.

متین 1393/04/03 ساعت 03:58 ب.ظ

من واقعا خوشم اومد آقا آصف واقعا گلی.

shahrokh 1393/04/07 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام میشه راهنمایی کنید
من توی مرحله Lمایکل گیر افتادم
همون مرحله که باید بری تو کاگاه بافندگی لباس من نمیدونم چه جوری رد کنم لطفا راهنمایی کنید

دوستان هرکی جوابش رو میتونه توبخش نظرات همین پست به اقا شاهروخ بده.

shahrokh 1393/04/09 ساعت 10:31 ق.ظ

اقا لطفا سریع تابستون تموم میشه ممنون

اقا اصف بابت رمز ممنون خیلی گلی

محمدامین 1393/04/09 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام شاهرخ ببین تو باید اول مرحله های شخصیت های دیگررو تموم کنی بعد بری در خونه ی مایکل save کنی.

Hossien 1393/04/09 ساعت 09:42 ب.ظ

داداش واقعا تو جی تی ایم بدرد خورد دستت طلا

محمدامین 1393/04/10 ساعت 07:15 ب.ظ

ببین اول میری تمام مرحله های شخصیت هایت رو تموم میکنی بعد با همشون saveمیکنی ها اگه هم حوصله نداشتی با مایکل saveکن در ضمن یادت باشه که در خونه save کنی. حالا آقا آصف ببین من دوباره از اول رفتم ولی نشد همون بعدازمرحله ی شکنجه بایدچی کار کنم آخه هیچ اتفاقی نمی افته نه کسی به من زنگ میزنه نه تونقشم چیزی رونشون میده
لطفا جواب بده .

سلام شاهرخ ببین تو باید اول مرحله های شخصیت های دیگررو تموم کنی بعد بری در خونه ی مایکل save کنی.

محمدامین 1393/04/10 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام ببخشید آصف gta vرمز های دیگه ای نداره رمز ماشین

نمی دونم ولی اگه داشت تووباگ میزارم

محمدامین 1393/04/11 ساعت 05:03 ب.ظ

آقا مشکل من درست نشدلطفا بگوبعدازمرحله ی شکنجه بایدچی کار کنم آخه هیچ اتفاقی نمی افته نه کسی به من زنگ میزنه نه تونقشم چیزی رونشون میده یعنی یک جایه بازی رواشتباه کردم بایدازاول برم . لطفا یکی پاسخ بده بابا دارم دیوونه میشم . بگید دیگه؟؟؟؟؟؟؟///

باید بازی رواز اول بری

سلام شاهرخ. ببین تو باید اول مرحله های شخصیت های دیگررو تموم کنی بعد بری در خونه ی مایکل save کنی.

محمدامین 1393/04/12 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام چه را نظرات من رو نشون نمیدی هنوز درست نشده لطفا بگوبعدازمرحله ی شکنجه بایدچی کار کنم آخه هیچ اتفاقی نمی افته نه کسی به من زنگ میزنه نه تونقشم چیزی رونشون میده یعنی یک جایه بازی رواشتباه کردم بایدازاول برم . بگو

سلام شاهرخ .ببین تو باید اول مرحله های شخصیت های دیگررو تموم کنی بعد بری در خونه ی مایکل save کنی.

محمدامین 1393/04/14 ساعت 03:15 ب.ظ

مشکلم درست شد از اول نرفتم فهمیدم ی کا ر کنم

منمون میشم ازتون اگه راه حلشوبگید چون چندنفردیگه هم تو این مشکل گیر کردن.

امیر علی 1393/04/15 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام
محمد امین چی کار کردی مرحله برات باز شد بعد از شکنجه؟ممنون می شم جواب بدی

shahrokh 1393/04/16 ساعت 01:13 ب.ظ

چه طوری باید برم از اول؟؟؟؟؟؟؟؟
وایی نه
راه حل دیگه ای نیست

Hossien 1393/04/16 ساعت 04:24 ب.ظ

ببخشید بریم سمته چپ نقشه بعد بریم بالا همو دریا بزرگه که در سمت شمال نقشه وجود داره بریم بعد زیر دریایی کجای دریا وجود داره

علی 1393/04/16 ساعت 07:58 ب.ظ

چجوری پول شما٧٠ ملیونه؟

محمدامین 1393/04/17 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام ببین من اول با شخصیت فرانکلین بودم که یک پیغامی آورد بعد زرفتم زنگ زدم به مایکل ببین اول باید با ماشین باشی بعد پیغام آورد پیاده شی زنگ بزنی بعدبری خونه saveکنی حتما با فرانکلین باشی ها خودم بعد از صدها بار عللی تللی فهمیدم

امیر 1393/04/17 ساعت 11:30 ب.ظ

این پوله دقیقا کجاست

محمدامین 1393/04/18 ساعت 02:17 ب.ظ

آقا باز من گیر کردم چی کارکنم تویه یک مرحله بارانکلین است اما میگی برو بالای ساختمون بعد که رفت هیچی نمیشه چی کار کنم.؟؟؟؟؟؟؟//

اسم اون مرحله روکه توش گیرکردی رو به انگلیسی برام بنویس تاجوابتروپیداکنم.

Titi 1393/04/22 ساعت 02:42 ب.ظ

این رمزهایی که میزنیم
جایی سیو نمیشن ؟؟؟؟
یعنی هر دفعه باید رمز زد ؟

نه سیونمیشنه

محمدامین 1393/04/23 ساعت 03:07 ب.ظ http://mr90.ir/http://

حله فکر کنم gta vرو تموم کردم راستی شما خودتgta vروتموم کردی؟؟

نه من هنوز بازی نکردم

amirali 1393/04/27 ساعت 03:35 ب.ظ

من بازی رو یه هفته است
تموم کردم(*^__^*) 嘻嘻……

Shahrad 1393/04/29 ساعت 12:18 ب.ظ

Salam man ye ja gir ooftadam ke traver mire too party shahr nemidoonam bayad chi kar konam lotfan komak konid

mohammadamin 1393/04/30 ساعت 02:46 ب.ظ

آقا بعد از مرحله ای که یارو رو می اندازیم ته دره با ماشینش باید بعدش چی کار کنیم فقط با ترول میره خونش یک کسی رو می بینه بعد هیچی نمیشه

mohammadamin 1393/05/03 ساعت 04:25 ب.ظ

چی شد

احسان 1393/05/04 ساعت 09:03 ق.ظ

سلام.رمزپول کی میاد.

نه هنوز

saeid 1393/05/04 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام
محمد امین جان میشه بگید اون مرحله رو که با فرانکلین باید بریم پیش ی ساختمون ک فک کنم بانک باشه رو باید چیکارکنیم ؟؟ هیچی نمیاد ..

amin solhdoost 1393/05/06 ساعت 10:27 ق.ظ http://asef-gta.blogsky.com

اقا من هرکاری میکنم پولم زیاد نمیشه یکم ساده تر توضیح بده...
قوربونت

mohammadamin 1393/05/09 ساعت 01:04 ب.ظ

saeid داداش منظورت چی ؟

پرهام هیدن 1393/05/13 ساعت 03:52 ب.ظ

من رمز پول می خوام

علیرضا 1393/05/13 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام دوستان باید در جواب کسانی که مرحله ای را رد کردن و دیگه مرحله ای نبوده بگم شما اگر از نسخه ی کپی استفاده میکنید 90 درصد این اتفاق میوفتد ولی اگر مثه خودم از اصل استفاده میکنید باید برید و امتیاز به دست آورید و مدال هایتان را طلا کنید

پرهام هیدن 1393/05/18 ساعت 11:31 ب.ظ

با عرض سلام من چگونه خانه بخرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد