آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

آپدیت Capture Creator از هم اکنون برای عنوان Grand Theft Auto Online در دسترس است



مطابق با قول شرکت سازنده بازی، شرکت راک استار چندی پیش آپدیت و بهینه ساز جدید عنوان Grand Theft Auto Online را با نام Capture Creator به صورت رسمی منتشر کرد.

این آپدیت و بهینه ساز جدید به پلیرها این اجازه را می دهد که، شغل های منحصر به فرد و خاص خود را ایجاد کنند. تیمی در شرکت راک استار تمامی شغل های ایجاد شده را به صورت ۲۴ ساعت بازرسی می کنند و از بهترین شغل ها را بر می گزینند.

این هفته شرکت سازنده بازی، مقدار ۱,۰۰۰,۰۰۰$ به بازیکنان برتر در این عنوان ( واحد پول GTA ) جایزه خواهد داد. همچنین به غیر از این مقدار پول پلیرهای برتر از گواهینامه رایگان خلبانی هم تا آخر این هفته بهره مند خواهند شد.

بعد از بازرسی شغل ها به مدتی، چهار شغل برتر توسط راک استار انتخاب و به دیگر پلیرها به صورت عموم اعلام پیشنهاد خواهد شد. بعد از این بازرسی شغل های برتر، به صورت زنده این شغل ها را در Twitch می توانید مشاهده کنید. همچنین تصویری اثبات کننده عرضه این آپدیت جدید را در زیر می توانید مشاهده کنید :




خرده فروش رومانیایی Grand Theft Auto V را برای کنسول های نسل هشتم لیست کرد : راکستار همچنان سکوت اختیار کرده است



بحث و تبادل نظر درباره ی اینکه آیا عنوان جهان آزاد راکستار یعنی Grand Theft Auto V بر روی PC و کنسول های نسل هشتم منتشر خواهد شد یا خیر، همچنان ادامه دارد و راکستار تا کنون پاسخ مشخصی به این سوالات نداده است. حال به تازگی یک خرده فروش رومانیایی به نام Altex این عنوان برای کنسول های PS4 و Xbox One لیست کرده و تاریخ انتشار آن را ۱۵ ژوئن اعلام نموده است.

این خرده فروش پیش از این نیز در رونمایی پیش از موعد بازی های مهم نقش داشته است و نسخه ی Jackdaw Edition بازی Assassin’s Creed 4 : Black Flag را پیش از رونمایی، در لیست فروش خود قرار داده بود. راکستار تا کنون نسبت به این شایعات واکنشی نشان نداده است و همین شک و گمان ها طرفداران برای عرضه ی نسخه های نسل هشتمی را بیشتر کرده است.

gta v ps4 xbox one listing romanian retailer خرده فروش رومانیایی Grand Theft Auto V را برای کنسول های نسل هشتم لیست کرد : راکستار همچنان سکوت اختیار کرده است


بدون شک GTA V یکی از بزرگ ترین عناوین سال ۲۰۱۳ میلادی می باشد. عنوانی که از همان زمان معرفی سیل عظیمی از شایعات و اتفاقات را به همراه خود داشت که مهم ترین آن ها عرضه نشدن این عنوان بر روی PC می باشد، امری که خشم طرفداران این سری را سبب شد. به هر حال Rockstar اینبار چیزی فراتر از سبک جهان آزاد ارایه داده است. داستان بازی حول سه شخصیت قابل بازی به نام های Michael ،Franklin ، Trevor را روایت می کند که هر کدام پیشینه ی مربوط به خود را دارند ولی به هر دلیلی دور هم جمع می شوند تا دست به سرقت های بزرگ بزنند . گیم پلی بازی در شهر دوست داشتنی لوس سانتوس روایت می شود جایی که به شهر جرم و جنایت معروف است .