آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

شایعه: جزئیات مراحل سرقت در GTA Online لو رفت




استدیو  Rockstar North که به عنوان سازنده Grand Theft Auto Online شناخته می شود اخیرا از بازیکنان بابت تاخیر در ارائه مراحل سرقت برای بازی آنلاین خود معذرت خواهی کرده است که بخشی از بیانیه آن را هم می توانید در ادامه مطلب مشاهده می کنید. اما اینطور که به نظر می رسد یک شخص موفق شده تا اطلاعاتی را از محتویات موارد تاخیر خورده بدست آورد که در اینجا شما می توانید آنها را مشاهده کنید.

آپدیتی که به آن اشاره کردیم قرار بود در فصل بهار منتشر شود اما با گذشت از موعد مقرر، سازندگان تاخیر را تایید کرده اند. تمامی آپدیت های Grand Theft Auto Online هیجان خاص خود را دارند و سرقت های بزرگی که در ابتدای خبر به آن اشاره کرده بودیم یکی از موارد بسیار جذاب بازی است که متاسفانه عرضه آن به تاریخ دیگری موکول شده است. Rockstar در پاسخ به مردم می نویسد:

کاملا مطلع هستیم که تا چه میزان بازیکنان ما مشتاق عرضه Online Heists در بهار امسال بوده اند اما ساخت آن بر خلاف برنامه ای که چیده شده بود زمان بیشتری خواهد برد. ما بابت تاخیر پیش آمده بسیار متاسف می باشیم و سخت در تلاش هستیم تا اینکه هر چه سریعتر محتویات جدید را به شما ارائه کنیم. لطفا توجه داشته باشید که ما مانند همیشه بر روی ارائه با کیفیت ترین محتویات تمرکز می کنیم و بابت شکیبایی، درک و پشتیبانی شما متشکریم.

و حالا میرسیم به موضوعات لو رفته. اول از همه اینکه جزئیات طی ویدئو ساخته شده توسط Demetri و Lazy Gamer منتشر شده. این افراد همان هایی هستند که چند وقت پیش جزئیات آپدیت Not A Hipster را به همراه برخی دیگر از موارد مختلف لو داده بودند. مواردی که در ادامه مطالعه می کنید فعلا در حد شایعه هستند اما این امکان هم وجود دارد که کاملا به حقیقت بپیوندند:

Prison van rescue - مجرمین با حمله به یک خودرو حامل زندانیان که خلافکاران را حمل می کند و توسط شخصیت های غیرقابل بازی (NPC) هدایت می شود، گانگسترها را آزاد کرده و آنها را به خانه امن هدایت می کنند. در این بازی ۱۶ پلیس و ۱۶ مجرم می توانند در ماموریت شرکت کنند. در رنک ۵ فعال خواهد شد و از طریق یک تماس تلفنی آغاز می شود.

Funeral – در این ماموریت گانگسترها خودرو نعش کش حاوی جسد یکی از فرماندهان مرده گروه را در میان شهر حمل می کنند. گروه های رقیب در این میان حمله ور شده و باید خودرو نعش کش را نابود کنند. این ماموریت پس از اسکورت Crook Boss در صورت مرگ رئیس فعال خواهد شد.

Territory Takeover – بازیکنان می توانند برای تصاحب قلمرو در دنیای بازی، با یکدیگر بجنگند. بدست آوردن قلمرو برای شما در آمد به همراه خواهد داشت.

Fight Gangmate – اعضای حاضر در دو تیم، مبارزه با دستان خالی و مشت خواهند داشت. این حرکت از سوی فرماندهان اجرا می شود تا اینکه اعضای جدید بتوانند وارد گروه شوند.

Cop Territory – ماموران پلیس به جنگ های Territory Takeover فرستاده می شوند تا اوضاع را تحت کنترل خود در آورند.

Ornate Bank Heist – به پشت پیشخوان بانک بروید، سیستم را هک کنید، پول را بزدید و سپس آن را در محل مورد نظر قرار دهید. ۱۶ پلیس و ۴ مجرم می تواند در این ماموریت شرکت کند.

FIB Grab – با طناب به برج FIB نفوذ کنید (همان عمل Abseil)، به منطقه مورد نظر برسید، اطلاعات را دانلود کرده و فرار کنید. ۴ خدمه، ۳ طناب سوار، ۱ راننده، ۱۶ پلیس و ۴ مجرم می توانند در این مرحله حضور پیدا کنند.

بسیار جالب خواهد بود اگر تمامی این موارد لو رفته باز هم هم حقیقت پیدا کنند. نظر شما چیست؟

نظرات 1 + ارسال نظر
sahar_p.voroojak 1393/04/05 ساعت 08:50 ب.ظ http://natarwar.ir/?uc

به نام خدا
سلام
سایت خوبی داری
مطمعنا" چند وقت دیگه حسابی عالی میشه
به کمکت احتیاج دارم
اگر برات مقدوره در این سایت فعالیت کن
اگر بیای ثبت نام کنی من متوجه میشم
اونجا با هم بیشتر آشنا میشیم
اینم لینک ثبت نام:
http://natarwar.ir/?uc

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد