آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

تیزری جدید از DLC جدید Grand Theft Auto Online منتشر شد|روز استقلال آمریکا در Los Santos


همانطور که میدانید، امروز DLC جدیدی برای بخش آنلاین عنوان Grand Theft Auto V یعنی Grand Theft Auto Online معرفی شد که مربوط به روز استقلال آمریکا است. در این DLC وسایل نقلیه جدید و لباس ها و وسایل آتش بازی زیادی به بازی اضافه شده است.

حال راک استار یک تیزر از این DLC را منتشر کرده است که در زیر میتوانید آن را دانلود کنید یا به مشاهده آنلاین بپردازید. در این تیزر یکی از ماموریت های ویژه DLC به نمایش گذاشته میشود و شیپور مخصوص این روز نواخته میشود.



دانلود تیزر با کیفیت HD | لینک کمکی

دانلود تیزر با کیفیت SD | لینک کمکی



اطلاعاتی از DLC:


 جشن در یک DLC هم اکنون به صورت رایگان برای GTA Online در دسترس است و این امکان را به بازیکنان میدهد که از موتور سیکلت ها و کامیون های غول پیکر طراحی شده با پرچم آمریکا در Los Santos به گشت و گذار بپردازند.

در زیر میتوانید تصویری از این کامیون غول پیکر را مشاهده کنید:

 

بازیکنان همچنین با دانلود این DLC از لباس هایی که بر روی آن ها پرچم آمریکا وجود دارد بهره مند شوند و لوازم جانبی نیز مانند وسایل آتش بازی در این DLC قابل دسترس هستند. در زیر میتوانید تصویری از این لباس ها و وسایل آتش بازی را مشاهده کنید:


شما همچنین میتوانید برای جشن گرفتن این روز از ۱۲ نوع مختلف نوع برگزاری جشن در بازی، بر روی یک نوع تنظیم کنید و در حیاط خانه خود آتش بازی را با مدل های مختلف شروع کنید. همچنین شما میتوانید به مکان های مختلفی برای لذت بردن از تعطیلات سفر کنید.



این محتوا از امروز تا اواسط ماه جولای در دسترس خواهد بود و پس از آن غیر فعال خواهند شد. لازم به ذکر است این آپدیت باعث اضافه شدن قابلیت “on call matchmaking” به بازی میشود که این قابلیت به بازیکنان این اجازه را میدهد که یک پیشنهاد کار را قبول کنند و تا شروع آن کار به گشت و گذار در شهر بپردازند.


نظرات 1 + ارسال نظر
علی 1393/04/17 ساعت 01:48 ق.ظ

اقا اصف من میخوام تو سایت بهت کمک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد