آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

MOD جدیدی برای GTA IV منتشر خواهد شد| حال می توانید از خود Selfie بگیرید



تا به حال شاهد تلاش بسیار سازندگان MOD ها  برای زنده نگه داشتن عناوین بزرگی چون بازی پرطرفدار و البته قدیمی GTA IV که حدود ۶ سال از انتشار آن می گذرد بوده ایم. هدف بیش تر MOD های عرضه شده برای این عنوان بالا بردن کیفیت بصری این بازی بوده است. به زودی MOD جدیدی برای این عنوان منتشر خواهد شد که چند قابلیت جدید را به این عنوان اضافه خواهد کرد. برای مشاهده جزئیات بیشتر می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

با توجه به این که نسخه ی آخر فرنچایز محبوب راک استار یعنی GTA V به زودی برای کسانی که کامپیوتر شخصی را به عنوان پلتفرم اصلی خود قرار داده اند منتشر خواهد شد، MOD سازان همچنان به دنبال ساخت MOD های جدید و جالب برای نسخه ی پرفروش و بسیار موفق GTA IV هستند. علت اصلی آن هم این است که این نسخه تا قبل از GTA V پرطرفدار ترین نسخه از این فرنچایز بوده که بر روی پی سی منتشر شده است. تا به حال MOD هایی برای این عنوان عرضه شد که کیفیت بصری آن را به ۲K یا ۴K یا حتی ۶K(اما سیاه و سفید) ارتقا می داد اما از یک MOD خبر می رسد که گفته می شود Niko را به اسب تبدیل می کند و قابلیت گرفتن عکس های Selfie را به شما می دهد. گفته می شود این MOD به هم اکنون در دسترس است و همچنین قابلیت های دیگری نیز به همراه دارد.

در پایان هم می توانید عکس های Niko Selfie را مشاهده کنید:


GTA4 Selfie 200x113 MOD جدیدی برای GTA IV منتشر خواهد شد| حال می توانید از خود Selfie بگیرید gta 4 selfie 200x120 MOD جدیدی برای GTA IV منتشر خواهد شد| حال می توانید از خود Selfie بگیرید

شایعه:DLC زامبی ها در راه نسخه های PC/Xbox One/PS4 بازی GTA V



یک تصویر بسیار جالب توسط یک کاربر در GTA Forum مربوط به عنوان Grand Theft Auto V برای نسخه های Playstation 4, Xbox One و PC منتشر شده است. این تصویر نشانگر چند کد از پورت نسخه های نسل بعدی و PC است که علاوه بر اشاره به کیفیت بهتر و وضوح بالاتر از گذشته به یک DLC زامبی موجود در این نسخه ها اشاره کرده است.

اگر جزعیات بیرون آمده از کد ها برای DLC زامبی صحیح باشد، مطمئنا Rockstar Games هم اکنون در حال کار بر روی یک DLC زامبی جدید برای Grand Theft Auto V است. در زیر می توانید این تصویر که توسط کاربران GTA Forum منتشر شده است را مشاهده  کنید:

gta v zombies dlc image شایعه:DLC زامبی ها در راه نسخه های PC/Xbox One/PS4 بازی GTA V

 

این نکته نباید زیاد برای طرفداران راک استار تعجب آور باشد، چرا که در گذشته این شرکت یک DLC زامبی با نام “Undead Nightmare” را برای عنوان موفق و پر طرفدار خود یعنی Red Dead Redemption منتشر کرد. علاوه بر این امکان دارد این DLC برای نسخه های نسل هفتمی بازی منتشر شود. امکان دارد این اطلاعات فقط یک شایعه خنده دار باشند و یا شاهد معرفی DLC بازی در GamesCom 2014 باشیم.

نظر شما چیست؟