آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

شایعه : تاریخ انتشار رسمی GTA V بر روی نسل هشتم مشخص شد | ۱۴ نوامبر روز دیدار؟


بر هیچ کسی پوشیده نیست که یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال ۲۰۱۴ بازی Grand Theft Auto V می باشد. زیرا همه ی بازیبازان منتظر دیدن پیشرفت های Grand Theft Auto V بر روی  Playstation 4, Xbox One و PC هستند.  اما  Rockstar Games هنوز تاریخ انتشار دقیق این عنوان بازی را اعلام نکرده است، اما  به نظر هم اکنون چند فروشگاه تاریخ انتشار  GTA V برای PS4, Xbox One و PC را دریافته اند و آن را نیز اعلام کرده اند.

در همین راستا فروشگاه Littlewoods  هم اکنون تاریخ انتشار این بازی را بر روی نسل هشتم ۱۴ نوامبر سال جاری اعلام کده است.  همچنین تصویری نیز از صفحه ی فروش این بازی در فروشگاه مذکور منتشر شده است که در پایین قابل مشاهده می باشد.

gta v littlewoods retailer listing شایعه : تاریخ انتشار رسمی GTA V بر روی نسل هشتم مشخص شد | 14 نوامبر روز دیدار؟

البته با توجه به شایعات فروان منتشر شده در باره ی عرضه ی این بازی در ماه نوامبر می توان اندکی به سخنان این فروشگاه امید وار بود. همچنین چند روز پیش شرکت راکستار به طور رسمی اعلام کرد که بازی GTA V در سال ۲۰۱۴ منتشر می شود و تاریخ عرضه ی آن به ۲۰۱۵ موکول نخواهد شد. در پایان باز هم می بایست صبر کرد و دید که راکستار چه زمانی بالاخره به سکوت طولانی مدت خود پایان میدهد و تاریخ انتشار دقیق GTA V بر روی نسل هشتم را اعلام می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد