آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

اطلاعات جدیدی از نسخه نسل هشتمی GTA V منتشر شد | حالت اول شخص رانندگی



فصل پاییز نزدیک است و مانند هر سال در این فصل شاهد عرضه شدن بازی های زیادی می باشیم. البته امسال با بقیه سال ها اندکی فرق می کند زیرا امسال اولین پاییزی است که کنسول های نسل هشتمی به خود می بینند. همان طور که می دانید نسخه ی نسل هشتمی عنوان GTA V در این فصل برای پلتفرم های Play Station 4 و Xbox One عرضه خواهد شد و نسخه PC آن دیرتر عرضه می شود . حال به تازگی اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شده است که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید.

در پایین می توانید این ویژگی ها را مشاهده کنید: (البته توجه داشته باشید که بعضی از این ویژگی ها قبلا تایید شده اند)

  • Draw Distance بازی به طور قابل توجهی بازی ارتقاء یافته است و نسبت به نسل قبل بسیار زیباتر شده است. ترافیک ماشین ها در بازی وجود خواهد داشت و درکل تعداد ماشین ها نسبت به قبل در خیابان ها زیادتر شده است و تکسچرهای خیابان ها نیز نرم تر شده است که همین کارها باعث شده که دنیای GTA V زیباتر و قشنگ تر از قبل شود.
  • محتویات بسیاری برای بخش GTA Online در روز لانچ بازی در دسترس خواهد بود. این محتویات شامل اسلحه های جدید، وسایل نقلیه جدید و امکانات زیادی برای شخصی سازی کاراکترها در دسترس خواهد بود. پیشرفت های بازیکن در نسل قبل نیز قابل انتقال به نسل حاضر می باشد.
  • حالت اول شخص ماشین ها ارتقاء زیادی نسبت به حالت اول شخص رانندگی در نسخه های نسل هفتمی دارد. در نسخه های نسل هشتمی می توان به مانند بازی های ریسینک سرعت ماشین و .. را مشاهده کرد که بسیار جالب می باشد.
  • مراحل جانبی بازی بیشتر شده اند و رازهای جدیدی ( Easter Egg) نیز به بازی اضافه شده اند.
  • حیوانات بیشتری به بازی اضافه شده اند. البته در بخش آنلاین نیز امکان وجود حیوانات وجود خواهد داشت.
  • نسخه PC بازی نیز دارای یک ویرایشگر فیلم انحصاری می باشد که به طور انحصاری فقط برای این پلتفرم منتشر خواهد شد.

نسخه نسل هشتمی این بازی در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ (۲۷ آبان ۱۳۹۳) برای Xbox One و Play Station 4 و در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ (۸ بهمن ۱۳۹۳) برای PC عرضه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد