آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

آیا یک DLC جدید برای GTA V در راه است؟



بازی Grand Theft Auto 5 یکی از عناوین بزرگ شرکت راک استار می باشد که توانسته تا به امروز موفقیت های بسیاری به دست آورد. از زمان انتشار تا الان DLC های زیادی برای نسخه های Xbox 360 و PS3 بازی منتشر شده است و هر کدام به نوعی حاوی امکانات زیادی بوده اند. در همین راستا به نظر می رسد راک استار در حال آماده سازی یک DLC جدید برای بازی است. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

یک گروه از کاربران یوتیوب ادعا دارند در کد نویسی های Xbox Live علائم و نشانه هایی از DLC جدید برای GTA V را مشاهده کرده اند. یکی از افراد گروه با نام کاربری Novera در یوتیوب این خبر را اعلام کرده است. این فرد در سایت Reddit در این باره گفت:

به کمک و همیاری چند کاربر در یوتیوب و خودم، کد نویسی های Xbox Live را بررسی کردیم و نشانه هایی از یک DLC جدید برای GTA V را پیدا کردیم.

البته این کد ها می توانند مربوط به چیز های دیگری باشد. عده ای ادعا دارند این DLC برای نسخه های نسل هشتمی بازی است و راک استار در حال آماده سازی و ساخت برای عرضه بر روی این پلتفرم ها است. عده ای دیگر معتقدند این DLC زامبی برای بازی خواهد بود و عده ای دیگر … !

به هر حال باید تا تایید رسمی راک استار صبر کرد. بازی GTA V سال گذشته برای کنسول های PS3 و Xbox 360 عرضه شد. همچنین امسال در E3 2014 برای کنسول های XBOX ONE و PS4 برای عرضه در ۲۷ آبان معرفی شد. نسخه PC بازی در بهمن ماه ۹۳ عرضه خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
helen 1393/07/17 ساعت 08:23 ب.ظ http://site01.asso.st

ســــلااااااااااااام
چه قالب قشنگی داره وبلاگت
مطالبت هم جالبن ☺
98158

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد