آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

شایعه: بازی GTA V نیز از قفل DRM استفاده می کند | یک فاجعه برای بازیبازان


زمان زیادی تا انتشار بازی Grand Thief Auto V یا به اختصار GTA V برای دو کنسول نسل هشتمی بازی ها یعنی PS4 و Xbox One نمانده است. (بازی در تاریخ ۱۸ نوامبر مصادف با ۲۷ آبان برای این دو کنسول منتشر خواهد شد) زمان اعلام تاریخ انتشار بازی، راک استار اعلام کرد که بازی با کمی تاخیر یعنی ۱۸ ژانویه (۸ بهمن) برای پلتفرم PC انتشار خواهد یافت. اما امروز خبری منتشر شد که مطمئنا، بیشتر بازیبازان ایرانی از دیدن و شنیدن آن خوشحال نخواهند شد. طبق این خبر، انتظاری که بازیبازان باید می کشیدند، حداقل باید ۱ ماه بیشتر شود. 

مطمئنا شما با بازی هایی مثل FIFA 15 و Lords Of The Fallen آشنایی دارید. و مطمئنا شماهایی که از پلتفرم PC استفاده می کنید، می دانید که این دو بازی هنوز برای این پلتفرم کرک نشده است و بسیاری از مردم موفق به بازی کردن آن ها نشده اند. و این اتفاق فقط یک دلیل داشته است. قفل DRM. یک نوع قفل بسیار سخت که اولین بار توسط EA در The Sims 4 به استفاده در آمد. این قفل در مقابل گروه های هکر، بسیار صفت و سخت است به طوری که هنوز، گروه های کرک کننده مثل ۳DM یا Skidrow، موفق به کرک کردن آن نشده اند. خبر امروز این بازی نیز در همین باره است. طبق عکسی که یکی از کاربران GTAForums در شبکه استیم مشاهده کرده است، یکی از کاربران و دارندگان سایت مختص قفل DRM به نام Denuvo، لیستی از شرکت هایی که با این گروه شریک شده اند را منتشر کرده است و در این بین، نام و لوگوی راک استار نیز دیده می شود. این به این معنا می باشد که بازی های این شرکت از این قفل استفاده خواهند کرد. و GTA V نیز جزوی از آن بازیهاست.

متن کامل انتشار داده شده توسط کاربر GTAForums، یعنی Russian Mafia به شرح زیر می باشد:

راک استار از قفل جدید DRM برای بازی GTA V استفاده می کند. این سیستم قفل بازی ها، در بازی هایی همچون FIFA 15 و Lords of The Fallen نیز استفاده شده است که هنوز این بازی ها کرک نشده اند. من فکر می کنم که دیگز نیز نخواهند شد. این سیستم از یک نوع کد خاص استفاده می کند که هربار نیز تغییر خواهد کرد. برای همین هک کردن آن بسیار سخت است.

Denovu امروز یک تصویر از شریکانش هم در سایت خودش منتشر کرده است. و در این بین اسم راک استار هم دیده می شود. پس این خبر نمی تواند تنها یک شایعه باشد و احتمال واقعیت آن زیاد است.

شما می توانید سایت خود Denovu را از اینجا مشاهده کنید.

بازی GTA V در تاریخ ۱۸ نوامبر برای کنسول های نسل هشتم، و در تاریخ ۱۸ ژانویه هم برای PC منتشر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد