آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

GTA V:دو ویدئو از گیم پلی حالت اول شخص در بازی لیک شد




چند روز تا عرضه یکی از محبوب ترین عناوین از سوی راک استار یعنی بازی GTA V بر روی کنسول های نسل هشتمی نمانده است. اما این بازی پر طرفدار همانند بسیاری از عناوین دیگر، چند روز قبل از عرضه توسط فروشندگان لیک شد و به دست برخی از طرفداران رسید. این بازیکنان نیز دو ویدئو از گیم پلی بازی منتشر کردند که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن ها را دانلود کنید.

ویدئو ها اصلا کیفیت مناسبی ندارند و به نظر می رسد با گوشی های موبایل فیلم برداری شده اند. در این دو ویدئو می توانید صحنه هایی از گیم پلی حالت اول شخص در نسخه PS4 بازی را مشاهده کنید. بر اساس اطلاعاتی که یکی از کاربران در GTA Forums به اشتراک گذاشته شده است، این ویدئو توسط فردی که بازی به دستش رسیده بود، در Twitch به صورت زنده پخش شده است، اما در حین پخش ویدئو Take-Two به سرعت آن را از سایت Twitch حذف کرد. البته تمام قسمت هایی که پخش شد توسط عده بسیار زیادی از کاربران ظبط شد و بر روی یوتیوب آپلود شد که می توانید دو ویدئو را از طریق لینک های زیر دانلود نمایید.

در این ویدئو سرقت از یک فروشگاه و تعقیب و گریز پلیس به نمایش در می آید. در تمام ویدئو (به جزء بخش کوتاهی از انتها ویدئو) بازی بر روی حالت اول شخص تنظیم شده است.

دانلود ویدئو اول با کیفیت مناسب

دانلود ویدئو دوم با کیفیت HD

دانلود ویدئو دوم با کیفیت SD

ویدئو ها اصلا کیفیت مناسبی ندارند و به نظر می رسد با گوشی های موبایل فیلم برداری شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد