آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

جزئیات کامل قابلیت های DualShock 4 در زمان اجرای GTA V



جدیدترین کنترلر شرکت سونی یعنی DualShock 4 که برای کنسول Playstation 4 ساخته شده است، از امکانات مختلفی بهره می برد که در نسل های گذشته DualShock ما شاهد آن نبوده ایم. بازی های مختلفی از این امکانات به طرق متفاوت استفاده کرده اند و بازی پر طرفدار Grand Theft Auto 5 نیز از این قائده مستثنی نیست و ما شاهد قابلیت هایی هستیم که فقط در کنسول PS4 وجود دارند .

کنترلر DualShock 4 از یک بلندگو  بهره می برد به جای تلویزیون، از طریق آن مکالمات رادیویی پلیس پخش خواهد شد. این بلندگو زمانی که از Michael،Franklin و Trevor و دیگر شخصیت ها تماس تلفنی دریافت می کنید نیز وظیفه انتشار صدا را بر عهده خواهد داشت.

پد لمسی از طرف دیگر امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار خواهد داد. از میان آن می توان به جابجایی نمای دوربین، تعویض موج رادیو، تعویض اسلحه و و تغییر زاویه دوربین اشاره کرد. همچنین با استفاده از پد لمسی شما می توانید خیلی سریع یک نارنجک پرتاب کنید.

می رسیم به نوار LED کنترلر. این قسمت از DualShock 4 بسته به شخصیتی که انتخاب کرده اید، تغییر رنگ می دهد و زمانی که تحت تعقیب پلیس باشید نیز تغییر رنگ صورت خواهد گرفت.

Grand Theft Auto 5 در تاریخ ۱۸ نوامبر (مصادف با ۲۷ آبان) برای Xbox One و PS4 منتشر می شود. نسخه PC نیز در ماه ژانویه خواهد آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد