آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

راک استار به صورت جدی در حال بررسی مشکلات GTA Online بر روی PS4 و Xbox One است



امروز پس از مدت ها انتظار بالاخره بازی GTA V به صورت رسمی از سوی راک استار در بعضی از کشور ها منتشر شد و توانست از استقبال بی نظیری برخوردار شود. سیل عظیمی از طرفداران این بازی امروز برای خرید نسخه های PS4 و Xbox One، روانه فروشگاه ها شدند. مسلما این افراد یکی از لذت بخش ترین حالت های این بازی را یعنی حالت GTA Online را از دست نمی دهند و به سرعت آن را شروع میکنند.

مطمئنا سرور های بازی در روز های آغازین باید فشار زیادی را تحمل کنند، چرا که پذیرفتن تعداد کاربران بالا کار بسیار سختی می باشد. به همین علت بازی GTA Online هم در روز اول عاری از مشکلات نبوده است. بر اساس گزاش های به بیرون آمده توسط کاربران عده بسیار زیادی برای استفاده از شخصیت های قدیمی خود بر روی کنسول های نسل هشتمی مشکلاتی دارند. راک استار امروز یک بیانیه رسمی را در رابطه با این مشکلات منتشر کرد و اعلام کرد، تیم فنی راک استار به صورت جدی برای بررسی تمامی مشکلات GTA Online وارد عمل شده است. در این پست اعلام شد، عده بسیار زیادی مشکلاتی در رابطه با انتقال شخصیت ها از نسل قبل به نسل بعدی را گزارش دادند و تیم راک استار در حال بررسی و رفع مشکلات است. با توجه به گزاشات عده ای از بازیکنان برای انتقال شخصیت های خود از نسل قبل به نسخه های جدید یعنی Xbox One و PS4 مشکلاتی از قبیل اشتباهات در انتقال رتبه (Rank) شخصیت، پول ها و اموال (خودرو، خانه و …)داشته اند و به پشتیبانی راک استار مشکلات خود را اعلام کردند.

هنوز راه حلی برای رفع این مشکلات ذکر نشده است اما راک استار در تلاش است تا آن ها را به طور کلی بر طرف کند. در زیر می توانید بیانیه رسمی راک استار را مشاهده کنید:

 تیم ما به صورت جدی در حال بررسی مشکلات کاربران در GTA Online از قبیل مشکل انتقال شخصیت از نسخه های نسل قبلی (Xbox 360 و PS3) بر روی نسخه های جدید و مشکل در سیستم Login است و قصد دارد در مدت زمان کوتاهی اکثریت آن ها را برطرف کند.

اگر شما علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل هستید، می توانید به بخش پشتیبانی وبسایت (راک استار) مراجعه کنید و بر روی Subscribe کلیک کنید. از تمام مشکلات به وجود آمده عذر خواهی میکنیم و از صبر و شکیبایی شما بسیار متشکریم.

بازی GTA V بر روی PS4, Xbox One, PS3 و Xbox 360 هم اکنون در دسترس است. نسخه PC در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد