آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

شایعاتی تازه از نسخه PC بازی GTA V منتشر شد – سازندگان به نرخ فریم ۶۰ دست یافته اند



بگذارید صادق باشیم … Grand Theft Auto IV یکی از بدترین پورت های ممکنی بود که می شد برای PC ساخت. به قدری بد که حتی یکی از نامناسب ترین پورت های سال ۲۰۰۸ لقب گرفت. هر چند عنوان جهان باز Rockstar این روزها به خاطر پردازنده های جدید عملکرد بهتری دارد اما هنوز کیفیت آن با پردازنده های چند هسته ای خنده دار است. حال آیا Grand Theft Auto V هم چنین وضعیتی خواهد داشت؟ ظاهرا که اینطور نیست و به نظر می آید که سازندگان از حالا هم به نرخ فریم ۶۰ دست پیدا کرده اند.

یکی از سازندگان GTA V در اتباط با سایت Alt-Tab گزارش کرده است که نسخه PC بازی GTA V در حال حاضر با نرخ فریم ۶۰ اجرا می شود. متاسفانه مشخص نشده است که Rockstar بر روی چه سیستمی این کیفیت را بدست آورده. این خبر خوبی می تواند باشد چرا که Grand Theft Auto IV بر روی قدرتمندترین سیستم ها هم مشکل داشت.

در ادامه ما متوجه شده ایم که مسئولین ساخت نسخه PC، همان اعضای تیم سازنده نسخه PC بازی Max Payne 3 هستند. Max Payne 3 بر روی PC واقعا عالی بود و یکی از بهترین عناوین مخصوص رایانه های شخصی در زمان خود محسوب می شد.

GTA V سال بعد برای PC منتشر خواهد شد. این خبر همانطور که در تیتر هم گفته شده شایعه است چرا که رسما از سوی راکستار تایید نشده. البته ممکن است حقیقت هم داشته باشد و ما کاملا آن را تکذیب نمی کنیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد