آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

خوش آمدید(پست ثابت)

باسلام به شما بازدید کنندگان محترم امیدوارم که مطالب این وبلاگ را پسندیده باشیدلطفا در باره ی مطالب نظربدی برای این که مامطالب بهتری رابرای شما قراربدیم برای مابسیار مهم است که از نظرات شما یاخبر شویم.

دوسان عزیزاین وبلاگ دیگه بامطلب GTA Vبروز رسانی میشه ولی اگه درباره ادیت بازی جی تی ای سن آندریاس هم مشکلی داشتید بگید تا کمک تون کنم شما می تونی بازیGTA Vرو از این وبلاگ دانلود کنید.باتشکرازشمابازدید کنند گان عزیز.

 لینک کانال ما: https://telegram.me/asefgta5


پس از مدت ها انتظار بازی جی تی ای برای کامپیوتر منتشر شد شما می تونید این بازی رو از وبلاگ دانلود کنید.



Grand Theft Auto V Cover PC


دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC (نسخه پیشنهادی ما)


رفع مشکلات و ارورهای Gta v


دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC


دانلود کرک بازی Grand Theft Auto V


رمز های نسخه PC بازی GTA V را از اینجا ببینید


دانلود آپدیت 1 بازی Grand Theft Auto V


دانلود آپدیت 2 بازی Grand Theft Auto V




نظرات 20 + ارسال نظر
amir 1392/06/24 ساعت 05:17 ب.ظ

با سلام
من مایل به تبادل لینک با وبگاه شما می باشم
در صورت تمایل می توانید از طریق نظرات یا ایمیل من را مطلع کرده ابتدا لینک شوید بعد لینک وبلاگ را در وبگاه خود قرار دهید ، یا اینکه وبلاگ من را لینک نموده سپس من را مطلع سازید تا در کمتر از 12 ساعت لینک شما در وبلاگ قرار دهم.

email:escelet@yahoo.com
ابزار ایران
http://www.abzariran.blogfa.com/

سعید 1392/06/25 ساعت 05:21 ق.ظ

سلام
یه خبر خوب راک استار GTA V رو برای PC تایید کرد!!
خودتون خبر رو ببینید:
http://gta-kam.blogsky.com/1392/06/25/post-177/
این هم لینکش:
http://www.rockstarannouncement.com/

سیاm 1392/06/29 ساعت 01:15 ق.ظ

خب اگه دیگه برای سان اندرس مطلب نمیذارید چرا نظرسنجیتون اییینه؟

راست گفتی اینو کاملا یادم رفته بود.

علی 1392/06/29 ساعت 10:00 ب.ظ

ولی باز هم جی تی ای v یا جی تی ای های دیگر به سن اندرس (sanandreas) نمیرسن . هم از نظر داستان و هم مراحل ولی از نظر کیفیت خداییش جی تی ای v عالیه.

حق باشما هست دوست عزیز.شاید بازهم مطالب جی تی ای سن آندر س رو بزارم البته اگه دوستان استقبال کنند.

علی 1392/06/31 ساعت 04:42 ب.ظ

با سلام و درود فراوان.
کسانی که دستگاه اکس باکسشان حافظه کافی برای نصب بازی را ندارند میتوانند به جای آن که مبلغ زیادی برای خرید حافظه مخصوص اکس باکس پرداخت کنند،یک رم 16 گیگا بایت (35000تومان تا 40000 تومان)تهیه کنند و بازی را روی آن نصب کنند(سرعت USB PHILIPS از دیگر یو اس بی ها بالا تر است)
راهنمای نصب:
دیسک اول را گذاشته و بر روی یو اس بی نصب کنید.کم کم صفحه سیاه میشود و در اواخر نصب ، موسیقی قطع میشود.
بعد به شما میگوید دیسک 2 را بگذارید.وقتی دیسک 2 را میگذارید بازی شروع میشود.واز این به بعد برای بازی کردن دیسک 2 را داخل دستگاه گذاشته و بازی میکنید.
با تشکر فراوان ، دوستدار دوستداران جی تی ای ، علی

محمد 1392/07/03 ساعت 07:53 ب.ظ

واقعا ممنونم از آقای علی .
چون من تازه اکس باکس خریدم و اطلاعات زیادی نداشتم.
فقط وقتی save میکنم دوباره از اول میاد، چرا؟
ممنون میشم جوابم را بدید.

آقاعلی در نظرات همین پست جواب داده فقط یه زره بگرید پیدا می کنید ممنون از شما وآقاعلی.

علی 1392/07/04 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام.
در مورد save بازی وقتی start را میزنید گزینه ای به نام setting دارد،در آن auto save را فعال کنید و برای اطمینان در safehouse رفته و آن جا هم save کنید.

علی 1392/07/04 ساعت 04:34 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر وبلاگ و بازدید کنندگان.
اگر سوالی هم از مراحل این بازی داشتید میتوانید از من بپرسید.
با تشکر ، علی

محمد 1392/08/06 ساعت 11:12 ب.ظ

بچه ها کسی اگه سیو 100% بازی رو با این مشخصات میخواد
1_داشتن تمام ماشینا و قایقا و هواپیماها تو گاراژ و اسکله و فرودگاه
2-پرشدن همه اسکیل ها(اسپیشیال و استامینا و شوتینگ و...)
3-اتمام 100% بازی
4-داشتن 2000000000$ (اخرین مقدار پول)
5-خریده شدن سینما ها و گلف و... وتمام مراکز پول ساز
6-داشتن همه دخترای خوب جی تی ای در کانتکت
7-و...
دیدم وبلاگ عالیه گفتم سورپرایزشم با من
صاحب وبلاگم ما خیلی میخوایم...
اگه خواستین صاحب وبلاگ بذاره رو چشم

علیرضا 1392/08/23 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.gta-best.rzb.ir

سلام دوست عزیز سایت شما بسیار خوب هست و مطالب جالب وسرگرم کننده دارد.من خودم مدل ساز هستم و کارم اسپرت کردن،ادیت روی ماشین و 60 درصد بلدم ماشین بسازم(یکم سخته ولی من بیشترش رو یادگرفتم) بیشتر بازی gta sa ,gta iv بلدم.اگه خواستین مدل ماشین های من رو ببینیید به وب زیر بروید.

www.Gta-Best.Rzb.ir

سهراب 1392/11/15 ساعت 12:02 ب.ظ

ببخشید با تشکر از سایت عالی شما می خوام بدونم الان جی تی ای وی برایpc تو ایران هست یا آمده کی میاد

نه واسه کامپیوتر توهیچ جای جهان نیست چون هنوز واسه کامپیوتر درست نشده.

سهراب 1392/11/15 ساعت 03:18 ب.ظ

ببخشید آمده تو ایران که بخریم مرسی

آره اومده ولی واسه کامپیوتر نیست

poya 1393/02/22 ساعت 08:50 ب.ظ

بهترین وبلاگید در زمینه gta!

آریان 1393/05/22 ساعت 02:59 ب.ظ http://hamefanharifha.blogsky.com

استاد لینکتون کردم.بی زحمت شما هم لینک کنید.وبلاگتون هم عااااااااالیه!

آریان 1393/05/22 ساعت 03:03 ب.ظ http://hamefanharifha1.blogsky.com

ببخشید آدرس وبو اشتباه زده بودم....

سهیل 1393/06/31 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام خسته نباشید مرسی واقعا از بلاگ خیلی خوبتون

من تقریبا بیشتر صفحه هاشُ خوندم و اطلاعات خیلی خوبی گذاشته بودید ، واقعا عالی بود بازم مرسی

یه چنتا سوال داشتم ازتون ، فقط امیدوارم که به همشون جواب بدید !!

1.واسه بدست اوردن جت از اون پایگاه نظامی من با تانک میرم و کلی هم پلیس میکشمُ .. اما خب ! نمیتونم هیچ جوره جت رو سالم بیارم بیرون :)) چون همون جا دخلشُ میارن ، شما راهکار دیگه ای دارید ؟

2.واسه خرید زمین گلف که صدو خورده ای میلیون قیمتشه ، چطوری این همه پولُ میشه جور کرد ؟ راحت ترین و بیشترین مقدار پولُ از کجا میشه بدست اورد ؟

3.من بازی رو تموم کردم اما ماموریت هایی که با علامت سوال تو نقشه هستُ نرفتم کلا و با 64 درصد بازی تموم شده ، ایا میتونم سفینه رو ببینم پشت تله کابین ؟ اصلا دیدن سفینه ها به درصد تموم کردن بازی ربط داره ؟

4.اون قضیه نامه رئیس جمهورُ جسد و .. چیه داستانش ؟ موقعیت دقیق و درستشُ میشه بگید ؟ من شنیدم 8 میلیون بیشتر پول نمیده !!

5.یه نقشه ای هم دیدم تو یوتیوب از نقشه بازی ، که روش نور یو وی میگرفتن و یه سری قسمت ها که گویا مربوط به فضاییها میشد مربوط بودش ! میشه در مورد اونم توضیح بدید ؟

6.رمز از بین بردن پلیسهارو هم من امتحان کردم رو ایکس باکس اصلا کار نمیکرد

7.این نسخه هایی که واسه پی اس 4 گذاشتید ، نسخه های جدید بازی هستش ؟ اینا واسه ایکس باکس هم تو ورژن های جدید میاد یانه ؟

ممنون میشم به همین 7تا جواب بدید ! :D شرمنده دیگه زیاد شدش

با سلام خدمت مدیر سایت عزیز از وبلاگتون بازدید کردم واقعا عالی من عاشق بازی های جی تی آی هستم . اگه خواستی می توانی بیای تو سایتم نویسنده بشی چون من به نویسنده بازی احتیاج دارم یا تو مسابقه ما شرکت کنی . ممنون اگه بیای و نویسنده ما شوی .

با تشکر مدیریت سایت ایران نیوز IRANIAN80.IR

fastdesign 1394/05/15 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.fast-design.mihanblog.com

سلام خوبی؟ وبت خوبه اما قالب خوبی نداری اگه بخوای برات یه قالب خوب طراحی میکنم،اگه خواستی همینجا پاسخ بده یا توی نظرات وبلاگم بگو

مندبالا 1395/05/15 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.mondbala.com

عااااااااااااالیییییییی بوووووووووودد

Danial 1395/07/01 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام .
میشه مشکل منو حل کنی.من عاشق GTA هستم و همه بازی ها رو دارم و کلا از سن 13 سالگی فقط اینارو بازی میکردم انان که GTA v امده من یه مشکل دارم . قبلا من بازی GTA V رو نصب کردم و خیلی خوب داشتم بازی میکردم بدون گیرکردن .خلاصه یه برنامه نصب کردم که موجب شد ویندوز بپره دوباره ویندوز نصب کردم GTA V هم نصب کردم اما انان مشکل داره و گیر میکنه وقتی سرعت میگیرم داره گیر میکنه کلا اگه 1 ساعت بازی کنم سرم درد میگریه . مشکلش چیه . من یه روز بدون GTA V نمی تونم زندگـــــــــــــــــی کنم.لطفا کمکم کــــــن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد