آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

دومین تریلر نسخه ی PC عنوان GTA V منتشر شد | دنیای GTA از دریچه ی ۴K



دیروز بود که راکستار اولین تریلر رسمی نسخه ی PC عنوان Grand Theft Auto V را با نرخ فریم ریت ۶۰fps منتشر کرد. حال پس از گذشت یک روز، دومین تریلر نسخه ی PC این عنوان منتشر شده است. برای دیدن تریلر و خواندن اطلاعات تکمیلی، به ادامه مطلب بروید.

تریلر دوم این عنوان، بخش GTA Online را بر روی PC نشان می دهد. البته لازم به ذکر است که این تریلر از کانال یوتیوب شعبه ی روسیه ی وب سایت راکستار برداشته شده است. به طور خلاصه این تریلر تمرکز بر روی بخش GTA Online دارد.

ممکن است که شعبه ی روسیه، زودتر از زمان موعود این تریلر را منتشر کرده باشد! پس به تماشای آن نشسته و لذت ببرید.


دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p | دانلود تریلر با کیفیت ۴۲۰p

Grand Theft Auto V عنوان پرآوازه ی کمپانی راکستار می باشد که در ابتدا برای کنسول های نسل هفتمی عرضه شد. اما پس از درخواست های مکرر، راکستار تصمیم گرفت این عنوان را برای رایانه های شخصی و همینطور کنسول های نسل هشتمی هم پورت کند. نسخه های نسل هشتمی بازی به موفقیت فوق العاده ای دست یافتند و هم اکنون دوستداران رایانه های شخصی منتظر هستند تا بازی برای این پلتفرم منتشر شود. نسخه ی PC بازی در روز ۱۴ آوریل سال جاری ( مصادف با ۲۵ فروردین ) منتشر خواهد شد.

بهینه ساز جدید GTA V مشکلات گرافیکی این بازی را برطرف می کند



چند روز پیش خبری مبنی بر کاهش گرافیک بازی GTA V بعد از آخرین بهینه ساز این بازی را در سایت قرار دادیم، حال Rockstar بهینه ساز جدیدی را برای برطرف کردن مشکلات گرافیکی بازی GTA V منتشر کرده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اطلاعات زیادی درباره ی این بهینه ساز منتشر نشده است.

جزییات این آپدیت در کنسول PS4 اینطور نوشته شده است.

برای برطرف کردن مشکلات گرافیکی در بخش آنلاین و داستانی

این بهینه ساز ممکن است مشکلات صورت های شخصیت های بازی را و یا مشکلاتی که برای جلوه های بصری این بازی پیش آمده است را برطرف نماید.

ان هایی که از Glitch ها برای بوجود آوردن ماشین های بسیار قوی مثل Duke O’ Death استفاده کردن نیاز نیست که نگران باشند چون که این Glitchها هنوز بسته نشده اند.

در پایین می تواند یکی از پست های یکی از کاربران در توییتر را در این راستا مشاهده نمایید.

من هنوز Duke O’ Death، و بقیه ماشین های خود را از دست نداده ام.

تریلر جی تی ای



در ساعات گذشته، خبری در گیمفا مبنی بر تاخیر دوباره GTA برای پلتفرم PC منتشر شد. همانطور که می دانید دیروز اول آوریل بود و ما هم در روز انتشار تریلر جدید، به رسم سنت سالانه، شوخی آوریل خود را انجام دادیم. البته فرصت ها و ایده های جالب دیگری از جمله “تایید The Last of Us برای PC و Xbox One” وجود داشتند که در میان آن ها GTA V را برگزیدیم. راک استار چندی قبل در نهایت تریلری از نسخه PC بازی با فریم ریت ۶۰ منتشر کرده است که در ادامه مطلب می توانید آن را مشاهده و دانلود نمایید.

باری دیگر اعلام میکنیم که تاریخ انتشار بازی همان ۱۴ آوریل (مصادف با ۲۵ فروردین) می باشد. البته وجود چنین پستی در سایت با توجه به تاریخچه، بدیهی بود اما “مزه” این شوخی، به همان چند لحظه غافلگیری اول است. توجه داشته باشید که ویدئو منتشر شده از نسخه PC و با فریم ریت ۶۰ می باشد.



دانلود تریلر با کیفیت FullHD 1080p

دانلود تریلر با کیفیت HD | دانلود تریلر با کیفیت پایین

تاخیری دیگر برای نسخه PC عنوان Grand Theft Auto V! | تریلر بزودی منتشر می شود


طرفداران پلتفرم PC برای عرضه Grand Theft Auto V صبرهای زیادی کرده و راک استار تا به حال در ارائه این نسخه چندین بار تاخیر داشته است. حال در کمال ناباوری، به دلیل مشکلات فنی و باگ های متعدد، Grand Theft Auto V باری دیگر با تاخیر رو به رو شد. به همراه این تاخیر، برنامه نویس راک استار و Take-two Interactive هر کدام اظهاراتی ارائه داده اند. البته باید اشاره داشت که تریلر نسخه PC همچنان امروز منتشر می شود.

با تاخیر بوجود آمده، در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۵ (مصادف با ۲۵ خرداد ۱۳۹۴) منتظر نسخه PC باشید. گزارش ارائه شده، خشم طرفداران این پلتفرم را به همراه داشته و هم اکنون شکایت های خود را در صفحه اصلی راک استار اعلام می کنند. صحبت های Dan Houser نویسنده بازی:

تیم ما در راک استار بشدت درگیر ساخت و طراحی بازی برای پلتفرم PC بوده است. اما وقتی به مرحله رندرینگ نهایی رسیدیم، با مشکلات فنی و باگ های متعددی رو به رو شدیم. تیم ما تمام تلاش خود را می کند تا این مشکلات هرچه زودتر برطرف و بازی ای کامل را به طرفداران PC ارائه دهیم.

Adam Fowler برنامه نویس GTA V می گوید:

این مشکلات بسیار غیرمنتظره بودند. ما وقت زیادی را صرف این بازی کرده بودیم. اما به طرفداران PC اطمینان می دهیم که برای عرضه، بازی ای بدون مشکل و باگ را ارائه دهیم.

Take-two Interactive ناشر بازی در همین زمینه و برای آرام کردن جو ایجاد شده، بیانیه ای ارسال نمود:

Grand Theft Auto V مسلما از بزرگترین بازی های ما بود که شرکت و استدیو سازنده را به موفقیت های زیادی رساند. ما می دانیم که راک استار تمام تلاش خود را می کند تا تجربه این بازی برای طرفداران PC نیز به ارمغان بیاید و در سهولت این امر، به آن ها کمک خواهیم کرد. در ۱۵ ژوئن منتظر نسخه ای کامل و ویژه از GTA V باشید.

البته اعلام شده است که تریلر نسخه PC با ۶۰fps امروز منتشر خواهد شد و شاید صحبت های بیشتری از راک استار را در آن مشاهده کنیم. نظر شما درباره این تاخیر دو ماهه چیست؟ آیا دلیل این تاخیرات پی در پی مشکلات فنی بوده است؟! تا ساعتی دیگر، منتظر تریلر جدید باشید.