آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

Grand Theft Auto V – تصاویری از تنظیمات گرافیکی بازی منتشر شد



وب سایت PC GAMER پس از اجرای عنوان Grand Theft Auto V، تصاویری از تنظیمات گرافیکی بازی منتشر کرده است. تصاویر نشان می دهند که در صورت دارا بودن سیستمی قوی می توانید بازی را با گرافیک بسیاری عالی تجربه کرده و لذت ببرید.

تصاویر نشان می دهند که شما برای اجرای بازی بر روی حداکثر تنظیمات گرافیکی به DX11 و تکنولوژی TXAA کمپانی NVIDIA نیاز دارید. با چنین تجهیزاتی می توانید فریم ریت خوبی از بازی بگیرید و جزئیات بازی شما را خیره خواهند کرد. تراکم جمعیت به خوبی نشان داده خواهند شد. علاوه بر این، بازی گزینه ای برای غیر فعال کردن محدودیت پیشنهادها دارد. قابلیت خاموش و یا روشن کردن تنظیمات raw input ( یکی از تنظیمات مربوط به موس هست که اجازه خواندن داده های ورودی موس را بدون هیچ پردازشی می دهد ) نیز وجود دارد.

می توانید تصاویر مذکور را در ادامه مشاهده بفرمایید:

Grand Theft Auto V عنوان پرآوازه کمپانی راکستار می باشد که در ابتدا برای کنسول های نسل هفتمی عرضه شد. اما پس از درخواست های مکرر، راکستار تصمیم گرفت این عنوان را برای رایانه های شخصی و همینطور کنسول های نسل هشتمی هم پورت کند. نسخه های نسل هشتمی بازی به موفقیت فوق العاده ای دست یافتند و هم اکنون دوستداران رایانه های شخصی منتظر هستند تا بازی برای این پلتفرم منتشر شود. نسخه ی PC بازی در روز ۱۴ آوریل سال جاری ( مصادف با ۲۵ فروردین ) منتشر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد