آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC

بالاخره بازی Grand Theft Auto V برای PC توسط کمپانی Rockstar ساخته و  منتشر شد، حال نسخه ی FULL Unlock آن منتشر شده است و آماده ی دانلود میباشد. این بازی دارای سبک اکشن و جهان آزاد میباشد و در سال 2013 برای کنسول های نسل هفتمی یعنی PS3 و XBOX360 و در سال 2014 برای PS4 , XBOX ONE و بعد از دو تاخیر برای پلتفرم PC در سال 2015 منتشر شد. این بازی دوباره قدرت شرکت راکستار را نشان داد و توانست با گرفتن نمره ی 97 از منتقدین، به یکی از بهترین بازی های تاریخ تبدیل شود. همچنین این بازی فروش دیوانه کننده ای داشت و طبق گفته ها تابحال فقط 42 میلیون نسخه ی فقط بر روی دو کنسول PS4 و XBOX One فروخته است و درآمدهای میلیارد دلاری نسیب راکستار شده است. داستان این بازی جذاب، در مورد سه مرد در شهر Los Santos در آمریکا است، که به دلیل مشکلات و مالی و دیگر موارد، به کابوسی در این شهر تبدیل میشوند و یکی از بزرگ ترین خلافکاران و با هم اتحادی تشکیل میدهند که هیچ چیزی مانع آن ها نمیشود.

Grand Theft Auto V Cover PC

| نسخه ی کامل Full Unlock با فرمت ISO |

| هنوز کرک عرضه نشده است! |

| هنوز نسخه ی Setup دار منتشر نشده است |


 

 


اولین شخصیتی که با او روبرو میشوید، Michael Townley نام دارد، او یک در قدیم نیز خلافکار بوده و با دوستان خود در دزدی که در شهر Lundendorff انجام میدادند مورد حمله قرار گرفتند و از این جنگ خیابانی مایکل با هزاران مشقت توانست خود را فراری دهد. ولی کار اینجا به پایان نرسید و تمام پلیس ها دنبال او بودند، ولی او توانست یک مرگ جعلی برای خود در بیاورد و همه بدانند که او مرده است. بعد از آن شما با فردی با نام Franklin Clinton آشنا میشوید.. او یک سیاه پسوت هست و زندگی خوبی در بچگی نداشت و به دلیل نژاد پرستی ها هم نیز این مشکلات او بسیار شدیدتر میشد و بر روی روح و روان او تاثیر میگذاشت. او زندگی عادی داشت و با خرید و فروش ماشین میپرداخت و دوست او که Lamber نیز نام داشت با او همکاری میکرد. روزی مایکل که میخواست ماشینی تهیه کند به صورت اتفاقی با فرانکلین آشنا میشود و در عین این اتفاقات با هم صحبت میکنند و از زندگی یک دیگر با خبر میشوند. این دو بعد از اینکه فهمیدند بسیار با هم، هم عقیده هستند، تصمیم میگرند به یک جواهر فروشی دسبرد بزنند. آن ها این کار میکنند و فیلم آن ها نیز در تلویزیون پخش میشود، ولی نفر سومی نیز میباشد، یک فرد بسیار دیوانه خشن و که هیچ کس در آمریکا در دیوانگی به پای او نمیرسد، نام او Trevor است و در سرقت 9 سال پیش با مایکل همراه بود، او با دیدن این فیلم میفهمد که ماکل زنده است و به دنبال او میگردد. شما در بازی کنترل هر سه شخصیت را به عهده بگیرید و با هر یک به بازی بپردازید. بسته به شخصیت مورد نظر گیم نیز متفاوت مبشود. برای مثال وقتی میخواهید کنترل Trevor را به عهده بگیرید، یا همیشه پلیس دنیبال شما میباشد، یا در جنگ های خیابانی هستید و یا در مراکز فساد! راکستار در نسخه ی نسل هشتمی و PC یک قابلیت بسیار عالی اضافه کرده و آن هم امکان سوییچ کردن بازی به حالت اول شخص میباشد. شما میتوانید هر موقع خواستید بازی را به حالت اول شخص در بیاورید و این حالت بخصوص در هنگام موتور سواری فوق العاده بازی را زیبا میکند. در نسخه ی PC ای عنوان شما برای اولین باز میتوانید این بازی را در حالت 60 فریم بر ثاینه بازی کنید و با لذت هرچه بیشتر، آن را ادامه بدهید. در مورد بهینه سازی دوباره راکستار حماسه ی Max Payne 3 را تکرار کرد، بهینه سازی شاهکار، گرافیک فوق العاده، این بازی با گرافیک واقعا زیبا و شلوغ خود حتی بر روی پایین ترین سیستم ها هم روی تنظیمات عالی بالا میاد و این نشان از اهمیت راکستار به گیمرها میباشد. گرافیک در نسخه ی PC را میتوان بیشترین تفاوت در بازی های نسل هشت نامید، این تفاوت واقعا بالا میباشد، تعداد NPC ها 10 برابر ننسبت به نسل هشتم شده است و نورپردازی به گفته سازنده ی چندین قدم جلوتر میباشد. افکت های باران قرار است با دو بازی Dying Light و Watch Dogs که هردو در داشتن افکت های باران بی نقص بودند، رقابت کند. هم اکنون میتوانید نسخه ی کامل و بدون کرک Full Unlock بازی Grand Theft Auto V برای PC با حجم 61.2 گیگابایت از لینک مستقیم دانلود نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :
  • ویندوز : Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS)
  • پردازنده : Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core
  • کارت گرافیک : NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
  • آداپتور گرافیکی : Directx v10
  • رم مورد نیاز : 4GB
  • هاردیسک لازم : 65GB available space

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی :
  • ویندوز : System: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
  • پردازنده : Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs)
  • کارت گرافیک : NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
  • آداپتور گرافیکی : Directx V11
  • رم مورد نیاز : 8GB
  • هاردیسک لازم : 65GB available space

 

تصاویری از محیط بازی :


Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto V


توجه مهم : تمام فایل های فشرده سایت گیم تو دی ال چندین بار تست شده اند و دارای ریکاوری 5% می باشند، لذا به هر دلیلی از جمله نوسانات اینترنت ، قطع شدن و ناقص دانلود شدن موقع استخراج فایل های فشرده به ارورهایی همچون CRC و … برخوردید ، از داخل برنامه Winrar و گزینه Tools عبارت Repair Archive را بزنید، تا پارت ناقص دانلود شده شما ترمیم شود و سپس فایل خراب حذف کنید و اسم فایل ریکاوری شده را به اسم همان فایل تغییر نام دهید و بعد Extract نمایید.

  • حجم نسخه کامل بازی  : 61.2 گیگابایت
  • تاریخ انتشار  : 2015/4/14
  • منبع : گیم تو دی ال
  • پسورد فایل های فشرده : www.game2dl.com
بخش دانلود

لینک های مستقیم Grand Theft Auto V-FULL UNLOCKED


توجه مهم :

برای راحتی بیشتر شما و زیاد بودن پارت های بازی آن ها را در پارت های 2 گیگابایتی در زیر با دانلود مستقیم قرار داده ایم.

پارت ها در حال آپلود تا صبح تمام پارت ها تکمیل میشود ، شما می توانید از الان دانلود را شروع کنید.



بخش کرک جداگانه :

هنوز منتشر نشده است! به محض انتشار جداگانه قرار می گیرد.

آموزش نصب بازی و کرک کردن :

این نسخه نصب شده است و فعلا منتظر کرک باشید، تا روز 25 فروردین منتشر شود.

نکته حیاتی :

 

توجه مهم :پس از پایان نصب محل بازی خود را در آنتی ویروستان اعتمادسازی کlنید.

آموزش اعتمادسازی

بخش حل مشکلات و ارورها :

در صورت دادن هر نوع ارور و مشکل در بخش نظرات همین مطلب اعلام کنید تا به صورت تخصصی حل کنیم

 

نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی که حتما باید نصب شوند :

توجه : موقع نصب برنامه های زیر باید به اینرنت وصل بمانید، تا آخرین نسخه آن ها دانلود و نصب شود.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
الیاس صمیم 1395/05/17 ساعت 01:14 ب.ظ

من یک سوال داشتم :
من قبلا 37 پارت یک GB را از ادرس همین سایت (http://asef-gta.blogsky.com/1394/03/22/post-658/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-Grand-Theft-Auto-V-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-PC-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%A7-) دانلود کرده ام اما فعلا این آدرس مشکل دارد آیا من میتوانم پارت ها را ادامه بدهم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد