آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

دانلود آپدیت 1 بازی Grand Theft Auto V

امروز آپدیت 1 بازی Grand Theft Auto V به عنوان آپدیت روز اول بازی باری رفع مشکلات عمده ی آن توسط Rockstar عرضه شد و یک قدم دیگر به کرک شدن این نیز نزدیک شدیم. امروز نیز ما نسخه ی Ali213 این آپدیت را برای شما گیمرهای عزیز قرار داده ایم که به علاوه ی خود پوشه ی Update محتویات آن، پوشه ی Offline Luancher را نیز در خود دارد و باعث میشود که ما هرچه زود تر شاهد عرضه شدن کرک این بازی توسط یکی از گروه ی کرک کننده باشیم. لازم به ذکر است که برای اجرای این بازی حتما باید این آپدیت را نصب نمایید و در غیر این صورت GTA V بر روی سیستم شما اجرا نخواهد شد. هم اکنون میتوانید نسخه ی Ali213 آپدیت 1 بازی Grand Theft Auto V را با حجم 380 مگابایت از لینک مستقیم دانلود نمایید.

Grand Theft Auto V Day 1 Update Cover

| آپدیت روز اول بازی و نصب آن اجباری میباشد |

| Grand Theft Auto V Day 1 Update-Ali213 |

  

  • حجم  بازی  :380 مگابایت
  • پلتفرم   : کامپیوتر
  • تاریخ انتشار : 2014/4/25
  • پسورد فایل های فشرده : www.game2dl.com
بخش دانلود

 لینک مستقیم Grand Theft Auto V Day 1 Update – Ali213


آموزش نصب آپدیت روز اول GTA V :

ابتدا فایل های بالا با برنامه idm را دانلود کنید و سپس آنتی ویروستان را غیرفعال و خاموش نمایید و حالا با برنامه winrar فایل های بالا را از حالت فشرده خارج نمایید. بعد از استخراج شما دو فایل Update و Offline Luancher خواهید داشت که باید محتویات تمامی آن ها را درون محل فایل های بازی بریزید و حال منتظر کرک آن بمانید. در آخر با توجه به نوع سیستم تان نرم افزارهای لازم برای اجرای بازی یعنی vcredist و DirectX که در پایین پست قرار دارند را از زیر دانلود و نصب نمایید.

نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی که حتما باید نصب شوند :

توجه : موقع نصب برنامه های زیر باید به اینرنت وصل بمانید، تا آخرین نسخه آن ها دانلود و نصب شود.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر 1394/04/03 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام حتما باید همه اپدیت هارو بریزیم روش یا میشه مثلا فقط اپدیت پنج بریزیم روش و دیگه اپدیدت اول رو نریزم

احتمالا بشه

Ali 1394/05/08 ساعت 07:58 ب.ظ http://Ali.Tiger233@yahoo.com

سلام ببخشید من gtav را خریدم و به من گفت بعد از نصب بازی آپدیت 2 و 3 و 4 را درپوشه کپی و نصب کن من انکار را کردم ولی هنگامی که استپ میکنم یک ارور میده ومن از کرک وآپدیت gtav چیزی سر در نمی اورم چون یک خورده گیج شدم لطفا به من بگو بعد من هنگام بازی کردن بازی من کند است و رم من 2 وگرافیک من 1 وسی پی یو من 3 است خوب است

HAMID HRN 1394/07/03 ساعت 12:50 ب.ظ

باسلام خدمت دوستان من چند وقت پیش gtav را نصب کردم وبازی کردم ولی در مرحلهای اول هیچ جای وارد شدن به مرحله وجود ندارد و وقتی سیو100% دانلود کردم فهمیدم که داخل کلاب ها و لباس فروشی ها و مغازه ها هم ادم وجود ندارد لطفا کمکم کنید دوستان

صالح 1394/07/17 ساعت 03:41 ب.ظ

اگه میخواین بازی gta v تون بدون لگ و تیک دار اجرا بشه
فقط باید آپدیت 1 و کرک 4 رو نصب کنید
همین بس

امیرحسین 1397/02/07 ساعت 02:54 ق.ظ

سلام داداش اگه میشه لینک دانلود اپدیت 1 بازی رو برام ایمیل کن ممنونت میشم

سلام این لینک هایی که تووبلاگ هستن فیلترشدن به کانال تلگرام مراجعه کن اونجا هست
asefgta5@

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد