آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

ویدئو: آنباکسینگ نسخه PC بازی GTA V


نسخه PC بازی GTA V منتشر گردید و حال نوبت به مشاهده آنباکسینگ این بازی رسیده است. قبلاً شایعاتی در مورد این که نسخه PC این بازی در ۷ دیسک عرضه خواهد شد، به راه افتاد و در این ویدئو می بینیم که این شایعه حقیقت دارد! برای مشاهده ویدئو در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

  

آنباکسینگ هر بازی ای امری لذت بخش است و آنباکسینگ یک بازی که حدود یک سال و نیم برای آن صبر کرده باشد، قطعاً لذت بخش تر خواهد بود، چه برسد به آنکه این بازی نسخه PC بازی GTA V باشد. قبلاً شایعه ای در خصوص این که نسخه PC بازی GTA V در هفت دیسک عرضه خواهد شد، وجود داشت  و تصویری نیز در رابطه با این شایعه منتشر شده بود. حال می بینیم که این شایعه حقیقت داشته و این بازی در هفت دیسک عرضه شده است. در ظاهر که به این جعبه نگاه کنیم به نظر می آید که به جز دیسک های بازی، وسایل دیگری نیز در آن وجود دارد، اما این طور نیست! البته توجه داشته باشید که نقشه فیزیکی بازی و دفترچه های آن در نسخه های پلتفرم های دیگر نیز با بازی عرضه شده بودند. در هر حال بهتر است خودتان این ویدئو را ببینید و از همه چیز آگاه شوید.

شما را دعوت به دیدن این ویدئو می کنیم.

دانلود ویدئو با کیفیت ۳۶۰p | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

بازی GTA V جدیدترین عنوان شرکت Rockstar می باشد که به تازگی برای PC منتشر گشته است. بازی GTA V در سبک اکشن ماجراجویی قرار دارد و تا بحال برای پلتفرم های نسل هفت و نسل هشتم منتشر گشته است. نسخه PC این بازی بعد از حدود یک سال و نیم برای این پلتفرم عرضه شده است. داستان این بازی حول سه شخصیت Franklin ،Michael ،Trevor می گردد.

نظرات 1 + ارسال نظر
Fardin 1394/05/26 ساعت 10:06 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد