آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

رفع مشکلات و ارورهای Gta v


نکته: در آموزش های قبلی به اشتباه گفته شده بود به هنگام انتقال از ۳DM به Reloaded محتویات پوشه آپدیت را کپی نمایید که بایستی خود پوشه آپدیت را به محل بازی برده و جایگزین قبلی نمایید(حل مشکل Stop Wroking  در Loading Story )

نکته: بعد از استفاده از کرک Reloaded مطمئن شوید پوشه x64 در پوشه Update وجود داشته باشد. اگر مشکل ماندن در ابتدای بازی (نیامدن پلیس ها) مربوط به این پوشه ها می باشد.

پست به صورت روزانه آپدیت می شود، جهت دیدن آموزش های جدید انتهای پست رو دنبال کنید.

نکته: قبل از درج کامنت ابتدا پست زیر را کامل مطالعه نمایید. معمولا ۹۰ درصد خطاها بدلیل رعایت نکردن موارد زیر می باشد.

*** قبل از اجرای بازی (در حالت آفلاین) بازی را در لیست فایروال قرار دهید تا از اتصال به سرورهای راک استار جلوگیری نمایید. با نرم افزار مدیریت ساده و سریع فایروال ویندوز Windows Firewall Control

*** هم چنین آنتی ویروس کرک بازی را ویروس شناسایی می نماید که نیاز هست پوشه بازی را برای آنتی ویروس معتمد سازی. با آموزش اعتماد سازی پوشه یا فایلی به آنتی ویروس eset

*** درایور گرافیک خود را آپدیت نمایید.(از سایت سازنده)

دانلود دایور های AMD برای بازی GTA V

دانلود درایور Nvidia Game Ready برای بازی Grand Theft Auto V

نرم افزار و راه اندازهای ویندوز حتما نصب باشد:

دانلود DirectX

دانلود مجموعه Microsoft Visual C++ Redistributable

دانلود مجموعه Microsoft .NET Framework Redistributable


بقیه در ادامه مطلب  



انتقال از کرک ۳dm به Reloaded:

ابتدا کرک نسخه ۳dm را از محل نصب بازی حذف نمایید.Social Club را نصب نمایید(Run As Administrator)، سپس محتویات پوشه Update را به محل بازی کپی نمایید. سپس محتویات پوشه GTAV.Retail.to.Steam را در محل بازی کپی نمایید. در انتها محتویات پوشه Crack را در محل بازی کپی نمایید.
انتقال سیو بازی از ۳dm به Reloaded :
فایل های سیو خود که در مسیر زیر می باشد(ویندز ۸٫۱)
C:\Users\Username\Documents\Rockstar Games\GTA V\Profiles\DFE3B7FD را کپی نمایید
به مسیر زیر رفته و پوشه ۲۷۱۵۹۰ را ایجاد نمایید.
 C:\ProgramData\Socialclub\RLD!\271590 سپس فایل های سیو را در این محل کپی نمایید.

آموزش نصب Social Club ، آپدیت ها و کرک:

قبل از اجرای بازی ابتدا آپدیت ها را به ترتیب کپی نمایید(بعضی موارد نصبی می باشد). سپس کرک را در محل بازی کپی نمایید.

ابتدا محتویات پوشه Update را به مسیر بازی کپی نمایید. (تمامی آپدیت ها نیاز به دانلود و کپی در محل بازی می باشد.)

از پوشه Installers برنامه Social Club را نصب نمایید.

همیشه آخرین نسخه کرک دانلود و به محل بازی کپی نمایید.


عمده مشکلات بازی:

 دوستان و کاربران عزیز خیلی ها مشکل Stop working  تو برخی مراحل دارند، شاید راه حلی برای گذر از این مشکل پیدا بشه و داخل همین پست اضافه کنیم اما راه حل ساده برای عبور یا همون پیچوندن این مشکل یا هر جاییکه گیر کردید کافیه سه بار خودتون رو بکشید (Mission Failed) تا پیغام Skip بیاد. قید اون عملیات رو بزنید و برید مرحله بعدی.

زبان بازی چینی است:

روش اول: فایل ۳dmgame.ini رو باز کنید. زبان رو Language=en-US قرار دهید.

روش دوم: از منوی استارت Run سپس دستور regedit را بزنید. به مسیر زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE \ Open Software \ Open Wow6432node \ Open Rockstar Games \ Select Grand Theft Auto V \

سمت راست بر روی Language کلیلک کنید و مقدار رو برابر en-US قرار بدید.


مشکل کاور گرفتن (کرش بعد زدن Q ) :
تعدادی راه حل که برای کاربران به صورت مختلف جواب داده:

استفاده از آپدیت ۲ و کرک ۳

استفاده از آپدیت ۳ و کرک ۱

استفاده از آپدیت ۳ و کرک ۴

استفاده از آپدیت ۱ و کرک ۴ 


صفحه نمایش فول اسکرین نیست:
راه حل: Ctrl+Enter ، سپس از داخل بازی برای همیشه بر روی Full Screen قرار دهید.


پیغام خطا: Activation Required
تاریخ سیستم را به چند روز قبل برگردانید، مثلا ۱۵-۴-۲۰۱۵ و مطمئن باشید اینترنت شما قطع می باشد. جهت اطمینان بازی را در فایروال قرار دهید.


پیغام خطا: Social club not signed in
پوشه Rockstar Games را از My Documents حذف کنید و یکبار دیگر Social Club را نصب کنید (Run As Administrator)


پیغام خطا :ERR_GFX_D3D_INIT (به هنگام زدن دکمه Escape)

راه حل: بر روی فایل settings.xml در مسیر Documents\Rockstar Games\GTA V راست کلیک و Edit را بزنید، مقدار DX_Version value را برابر ۰ قرار دهید. جهت اینکه مقدار عوض نشود این فایل را Read Only قرار دهید.


مشکلات خارج شدن از بازی:

خارج شدن از بازی (Crash) در هنگام تیراندازی از داخل ماشین:

باید دسترسی یوزر را برای بازی بر روی Full قرار دهید. بر روی پوشه نصب بازی راست کلیک ، گزینه آخر Properties / تب Security – سپس Edit ، اینک از بخش Group and User names نام سیستم خود را پیدا و روی آن کلیک کنید. کمی پایین تر تیک Full Control را زده و تمامی پنجره ها را Ok نمایید.

ماندن در مرحله Strangers and Freaks :

نسخه فشرده یکی دو مرحله را حذف نموده که می توانید جداگانه این دو مرحله را دانلود نمایید. پس از دانلود پوشه های بازی را در مسیر زیر کپی نمایید.

Rockstar Games\Grand Theft Auto V\update\x64\dlcpacks

خارج شدن ناگهانی به دلیل کم آوردن رم:

اگر بعد مدتی از بازی خارج شدید، رم شما کم آورده که می توانید با نرم افزارهای مختلف کش رم را خالی کنید. هم چنین Page File Size سیستم را افزایش دهید.

Control panel \ System\ Advanced system setting

وارد تب Advanced شده از قسمت Performance برروی Setting کلیک نموده، در پنجره جدید تب Advanced از قسمت Virtual memory بر روی Change کلیک کرده، سپس تیک Automatically را برداشته و در قسمت Custom مقدار دلخواه وارد نمایید. مثلا ۴۰۹۶

گزارش کاربران:(تجربیات خود را برای ما ارسال کنید)

*** دوستانی که مشکل Crash دارن از آپدیت دوم و کرک چهارم استفاده کنن(گزارش کاربران)

۱ : کسانی که وقتی میخوان کاور بگیرند یا همان Q و بازی کرش میکنه باید اپدیت شماره سه و کرک ورژن یک رو بریزند تا مشکل حل شه …
۲ : کسانی که مشکل stop working بدون جزییات میده بازی رو در حالت performance قرار بدن داخل بازی بشن و برای اون مرحله که کرش کرده گرافیک بازی رو به ۸۰۰ *۶۰۰ برا همون مرحله قرار بدن بعد اتمام مرحله میتونید گرافیک رو بالا ببرید
۳: کسانی که وقتی سوار ماشین هستند و بازی لگ پیدا میکنه این مشکل از سی پی یو هست باید تو قسمت سرچ استارت adjust رو تایپ کرده و از موارد انتخابی adjust the aperance …. رو بزنند و در همون قسمت باز شده روی گزینه اخری کلیک کرده و اوکی رو بزنید
۴ : کسانی که دیگه هیچ ایتمی رو نقششون نیست باید با مایکل توی یک مکان داخل شهر یک ماشین قرار بدن و همنجا رو از رو نشقشه علامت بزنن بعد علامت با فرانکلین یا تروور تماس گرفته و مشخصاتش اونجا رو ارسال کنن ….

ممنون امیدوارم راهنمایی کرده باشم …………(با تشکر از poshtivan)

سلام به همه ی دوستان.کسانی که مشکل has stopped working دارن(چه در ماموریت چه در حالت عادی)و ویندوز ۸ یا ۸٫۱ دارن باید آپدیت ۱ و کرک ورژن ۴ رو بریزن.
دیگه نه مشکل کرش کردن دارید نه کاور گرفتن و نه ……..
بنده شخصا تست کردم اگه میشه شما روی ویندوز ۷ اجرا کنید نتیجه رو بگید (با تشکر از عرشیا)

————–

————–

من یه راه حلی برای مشکل ۰۰۰۰۰۰۰۷*۰ پیدا کردم فایل xinput1_3.dll در پوشه ی اصلی بازی بریزید مشکل حل میشه لطفا اینم تو پست ها قرار بدین (با تشکر از نوید)

————–

اگر مشکل بیرون پریدن از بازی داشتید فایل Bat را دانلود و در محل بازی اجرا کنید(تا حدودی جوابگو بوده).

رفع مشکل در قسمت پلیس:

فایل های patchday2ng و patchday3ng را از لینک Corepacks دانلود کرده و به مسیر update\x64\dlcpacks رفته و در پوشه های مربوطه (patchday2ng و patchday3ng ) کپی نمایید.(با تشکر از احسان)

مشکل اون کسانی که در هنگام کاور گرفتن کرش میشد پیدا کردم باید از آپدیت شماره ۲ – دو فایل GTA5.exe , را در مسیر اصلی بازی کپی کنن کرک هم همون کرک شماره ۴ باید باشه این دو فایل در آپدیت شماره ۳ مشکل دارن.(با تشکر از احسان)


عمده مشکلات با Social club
Social club را حذف نمایید.

پوشه “C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Social Club” را حذف نمایید.

پوشه “C:\Program Files\Rockstar Games\Social Club” را حذف نمایید.

به Regedit و مسیر [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Rockstar Games Social Club] بروید و هر مقداری وجود داشت حذف کنید.

پوشه  “C:\Users\<username>\Documents\Rockstar Games\Social Club” را حذف نمایید.

مجددا Social Club را با Run as administrator نصب نمایید.


راهنمای عبور از مراحل:

گذر از GTA V Blitz Play & Caida Libre و پیغام Stop working

تو این قسمت باید سه مرتبه خودتون رو بکشید، مثلا بمب بندازید، ماشین رو منفجر کنید تا اینکه پیغامی بیاد که میخواهید این مرحله رو Skip کنید؟ بعد میتونید از این مرحله عبور کنید.


آپدیت جدید: ۹۴/۰۲/۲۱

تبدیل ۳dm به Reloaded
ابتدا نسخه full Unlocked رو نصب کنید سپس آپدیت ۴ رو در محل نصب کپی کرده
(چون کرک Reloaded بر اساس آپدیت ۴ ساخته شده)

بعد کرک Reloaded را دانلود کرده آپدیت موجود در آن و نیز محتویات فایل GTAV Retail to Steam را در محل نصب بازی کپی کرده و Social Club v1.1.5.8 را از پوشه Installers نصب کنید

بازی بدون مشکل اجرا خواهد شد تنها مشکل آن زبان روسی آن خواهد بود که با دانلود فایل steam_api.ini و کپی کردن آن در محل نصب بازی مشکل حل خواهد شد.(با تشکر از homayoon-pr)


گزارش کاربران: (۹۴/۰۲/۲۳)

من فقط میخواستم تجربه خودم رو در اختیار دوستانی قرار بدم که هنگام ورود به بازی مشکل stop working دارند.
من روی لپ تاپ gta v رو بازی میکنم.اکثر لپ تاپها دوتا کارت گرافیک دارن و همه میدونیم که باید فایلهای اجرایی بازی رو به کارت گرافیک دوم معرفی کنیم.نکته اینه که شما باید فقط فایل Launcher 3dm رو به گرافیک دوم معرفی کنید نه همه فایلهای اجرایی مثل GTAVLauncher و GTA5.و مهمتر اینه که شما اگه win 7 64bit دارید حتما از کرک Crack_ONLY_V2.1  فکر کنم کرک ۴ که ۹ اردیبهشت توی همین سایت قرار داده شد و همچنین از GTA_V_Launcher_1_0_335_2 که بازم همینجا بود استفاده کنید.فقط آپدیت های ۱ تا ۳ رو هم باید قبلش ریخته باشین.انشاالله مشکلتون حل میشه.البته ممکنه روی بقیه ویندوزها هم  کار کنه.منم اولش مشکلم این بود که روی Launcher 3dm کلیک میکردم  بعد از ۲۰ یا ۳۰ ثاتیه  stop working میومد.اما بعد از انجام مراحل بالا مشکلم حل شدو تا حالا هم ۴۰% از بازی رو بدون مشکل و ارور خاصی دارم بازی میکنم. موفق باشید.(با تشکر از cj)

دانلود کرک ONLY_V2.1

دانلود GTA_V_Launcher_1_0_335_2


گزارش کاربران: (۹۴/۰۲/۲۴)

پیغام Stop Working در لودینگ استوری بعد استفاده از کرک Reloaded:

پاک کردن کرک Reloaded و استفاده از آپدیت ۲ و کرک ۲ نسخه ۳dm (نسخه کورپک) (این واسه خودم جوابگو بوده

نظرات 45 + ارسال نظر
محمد 1394/03/27 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام مشکل افت فریم رو باید چطوری حل کرد سیستم من
ram 4
graphic gt 430 2gig
cpu dual core e5700 3ghz

HO§EIN 1394/05/12 ساعت 09:08 ب.ظ http://WWW.30VIEW.COM

سلام. به همه دوستان
من بازیم اجرا میشه و همیشه هم خوبه.. فقط سایت BAWSAQ ک باز میکنم خطا میده ک باید حتما ب SOCIAL CLUB لاگ باشم ..
کلا نمیدونم چطور این مشکل رو حل کنم.
ممنون میشم راهنمایی کنین. با تشکر :)

ali 1394/06/19 ساعت 12:38 ق.ظ

مشکل من اصلا اینجا نبود.
مشکل من اینه که بعد از چند ماموریت که 7.7 % می شه ، دیگه آیکون مرحله ای نیست. به جز علامت ( ؟ ) که هر وقت می رم سمتش هیچ اتفاقی نمی افته.

مرتضی 1394/06/24 ساعت 12:19 ق.ظ

خوب لینک بدید برای دانلود مرحله Strangers and Freaks

حسین 1394/07/08 ساعت 09:09 ب.ظ

سلام من وقتی روی لانچر بازی کلیک میکنم هیچ اتفاقی نمیفته مشکل چیه؟؟

رامان 1394/07/18 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام یک فایل از dvd 6 کپی نمیشه جون مادرتون کمکم کنید

حامد 1394/08/06 ساعت 08:05 ب.ظ

منم هم مشکل علیو دارم رو علامت سوال میرم چیزی نمیشه تازه صدا هم ندارم باید چکار کنم لطفا کمک کنید

فرزام 1394/08/06 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام من وقتی می خوام برم کت و شلوار فروشی درش باز نمیشه ولی وقتی شلیک بش میکنم باز میشه اون وقته که سرو وضع من به کلانتری کمکم کنید

رضا 1394/08/13 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام
بازی من همه چیزش ردیفه به جز مرحله Strangers and Freaksکه همون اول فقط علامتش میاد اما نمیشه رفت ... چون نه کسی وایساده نه علامت زرد رنگی هست چیزی لازمه دانلود کنم ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

عرفان 1394/09/22 ساعت 07:07 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز و محترم
من بازی رو نصب کردم ! ولی وقتی رو بازی کلیک میکنم بازی لانچ نمیشه ! ولی توی تسک منیجر که میرم ! میبینم برنامش باز شده
میشه راهنماییم کنین؟
سیستم من =
cpu=Intel I5 2.6Ghz
Gpu=Amd R7 M265 2gb
Ram=4Gb

منو تو تلگرام ادد کن تا راهنمایی کنم
asefgta@

mohamadreza0011 1394/09/29 ساعت 12:59 ق.ظ

من قبلا بازیو داشتم هاردم سوخت عوض کزدم الان وقتی کرکو اجرا میکنم ارورو stopped working رو میده اینم جزیاتش

Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: GTA5.exe
Application Version: 1.0.350.1
Application Timestamp: 5540c256
Fault Module Name: GTA5.exe
Fault Module Version: 1.0.350.1
Fault Module Timestamp: 5540c256
Exception Code: 80000003
Exception Offset: 000000000076d843
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID: 1065
Additional Information 1: 4618
Additional Information 2: 46186d8dfec7b571577948191f040a25
Additional Information 3: 4966
Additional Information 4: 49669dc2e03a8be6196a292049050796

Read our privacy statement online:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409

If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt

ali 1394/10/09 ساعت 02:32 ق.ظ

اقا من این dlc هست هر چی هست میخوام اینم اسم patchday4ng لطفا جواب بدین

alipanahi 1394/10/09 ساعت 11:56 ق.ظ

اقا من این dlc هست هر چی هست میخوام اینم اسم patchday4ng لطفا جواب بدیناقا من این dlc هست هر چی هست میخوام اینم اسم patchday4ng لطفا جواب بدین

RAMIN 1394/10/30 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام لطفا به من کمک کنید تو یک مرحله کیر کردم تومرحله علامت سوال من هروقت با فرانکین رفتم اون زنه نبود خواهش میکنم کمکم کنید

REZAKHH 1394/11/15 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام اگ بدونین بازی جی تی ای وی راز های زیادی داری من می خوام برم پیش اون سفینه جای تلکابین که باید بازی رو 100 بری ک سیو 100 درصد دانلود کردم ولی بازم سفینه نیومد ممکنه بازیم کامل نباشه؟ یه بارم مرحله نمیداد یه 400 مگ دانلود کردم تا درست شد زود جواببببببب بدین ممنون

عرشیا 1394/11/17 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام من مرحله ی بازی رو نمیتونم پیدا کنم هیچ علامتی نیست مرحلهی قبلی. از کشتی بزرگ ی زیر دریایی دزدیدم و به ی جایی بردم ی از اون موقعه دیگه مرحله ای نیست تو نقشه باید چیکارکنم

امید 1395/01/21 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام
برای من توی شروع بازی پلیس نمیاد چیکار باید بکنم

ali kh 1395/02/06 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام
من وقتی وارد بازی میشم تو لودینگ که عکس نشون میده و زیرش مینویسه لودینگ استوری رو لودینگ روی‌همون میمونه
و داخل بازی نمیره فقط عکس نقش های بازی را نشون میده
یک بار قبلش درست رفت داخل بازی دیگ از اون به بعد نمیرهداخل درست
چکار باید کنم لطفا جوابمو به
ایمیلم بفرستید
ww.knots hi do a liq gmail
com

Hamed 1395/02/25 ساعت 02:59 ب.ظ

من با لب تاب بازی میکنم
توی یه مرحله گیر کردم که فقط علامت T هس
اما هرکار میکنم وارد نمیشه باهیچ شخصیتی
لطفا کمکم کنید

R 1395/03/03 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام میخواستم بگم موقعی که من پنجاه تا قطعه رو پیدا کردم رفتم تا ماشین فضایی رو بگیرم کامپیوترم هنگ کرد از بازی اومد بیرون .رفتم داخل بازی نه ماشینی بود نه پنجاه تا قطعه .ماشینو از کجا بیارم دوباره ؟؟ ممنون میشم جوابمو بدین

ابوالفضل 1395/03/08 ساعت 10:31 ق.ظ

من وقتی روی بازی کلیک می کنم وارد بازی نمی شه؟

میلاد 1395/03/25 ساعت 06:36 ب.ظ

مرحله اولش که از بانک بیرون میای دیگه هیچی نمیاد پلیس نماد همونجا وایسادن فقط

Alireza 1395/04/02 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام لطفا کمکم کنید من وقتی مود های gta5را میریزم چجوری داخل بازی اجراش کنم
مثلا رمزش چنده و......
کلن چجوری مثلا تفنک را بیارم

محمد حسین 1395/04/06 ساعت 01:14 ب.ظ

من اول که می رم تو بازی و وقتی 3dmبالا میاد می گه بازی شما افلایت است و شما باید آنلاین شوید تا بازی لود شود اگه میشه یه چیزی واسه این پیدا کنید ممنون.

امیر حسین 1395/04/13 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام . من وقتی که تو بازی سوار همه ی وسایل نقلیه میشم و با سرعت می رم افت فریم پیدا میکنه ترو خدا بگید .
کارت گرافیکم اپدیته و بازی رو هم اپدیت کردم نشد که نشد کرک واینجورچیزا هم کپی کردم ممنونم اگه جواب بدید

علیرضا 1395/04/19 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام
من میخواستم بدونم که چرا موقع تغییر شخصیت ها بازی کراش میشه و ارور has stopped working میده لطفاً کمک کنید باید چیکار کنم ؟

محمد 1395/04/19 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام
رم : 2
سیستم : 64
CPU INTEL 5200 @ 2.50 HZ
ویندوز 7
اخطار 0XC000007B میزند
هر کاری که بگید کردم: ویندوز عوض کردم - تمام DLL ها را دانلود و جایگزین کردم - دایرکس و فارم ورک اخرین ورژن را نصب - رو ی ادمینستور و ... - از اول نصب کردن بازی - ولی بازم نمیاد


چه کار کنم ؟

علیرضا 1395/04/19 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام
میخواستم بدونم که چطور میتونم مشکل کراش شدن بازی موقع تیر اندازی حل کنم ، راه حلی رو که هم گفته بودید تست کردم ولی مشکلم حل نشد.

PML 1395/04/27 ساعت 01:28 ب.ظ

بازی من صدا ندارهگریه:

توتلگرام به هم پیام بده
asefgta@

king 1395/04/28 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام من وقتی وارد بازی میشم بدون مشکل تا یه ربع بیس دیقه بازی میکنم اما بعذش کم کم هنگ شروع میشه و هر لحظه کند تر میشه کمک کنید ترو خدا

نرم افزار کارت گرافیک خودتون رو آپدیت کنید

PML 1395/05/03 ساعت 01:12 ب.ظ

من داخل اون مرحله هستم که با تراور و رفیقش باید بریم strip club بعد که میرسم stop working میده سه بار خودمو کشتم گزینه skip نیامد عصبانی:

اپدیت جدید بازی رو دانلود کن
http://asef-gta.blogsky.com/1395/04/29/post-667/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-Grand-Theft-Auto-V-Update-v1-33-RELOADED

پیمان 1395/05/07 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام
من بازی gta v را نصب کردم وارد بازی که میشی چند دقیقه اول خوبه و لی وسط بازی تصویر گیر میکنه سرعت کند میشه و لگ میزنه چکار باید بکنم ؟

گرافیکم 2 و رمم 4 هست در ضمن درایور کارت گرافیک را هم بروزرسانی کردم

amirreza 1395/05/09 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام من توی مرحلهStrangers and Freaksگیز کردم اونجا کهیه دایره سبز بزرگ هس با فزاکلین میزم ولی هیچی نمیشه

amin 1395/05/24 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام من یه مشکل عجیب دارم با این بازی گیم پد وایر لس وصل کرد راحت کار میکنه با این بازی اما یه دسته دابل شوک مارک supreme دارم که دقیقا وقتی وصل میکنم به پورت usb‌ کامپیوتر بعد موقع اجرا gta همون اول stop working میاد و بازی اجرا نمیشه اما دسته رو که قطع میکنم بازی راحت بالا میاد در ضمن دسته و کلید هاش توسط ویندوز کاملا شناسایی میشن خواهشا راهنماییم کنید که مشکل از کجا میتونه باشه

اکبر عقربی 1395/05/31 ساعت 02:07 ب.ظ

با سلام
من وقتی میخوام بازی رو اجرا کنم این ارور رو میده( launcher error. code : 15 the game was not launcher via the steam client.)
تو رو خدا کمکم کنید.

PML 1395/06/21 ساعت 03:41 ب.ظ

بازی من صدا نداره شمارو جون هرکی دوست دارید کمکم کنید

ابوالفضل 1395/06/31 ساعت 12:34 ب.ظ

چرا صدای ماشینم نمیاد مثلا بوق

saman 1395/07/05 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام و خسته نباشین
ی سوال از همه ی کسایی که نسخه ریلودد دارن
احتمالا براتون پیش اومده موقع کار با راکستار ادیتور
وقتی میخاین اکسپورت بگیرین ارور ترم اف سرویس میده
مرسی میشم اگه بگین تاحالا کسی تونسته اوکی اش کنه یا نه
چاکر

karoo 1395/08/21 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام خسته نباشید من جدیدا یه مشکلی داریم چن تا مرحله رو که بازی می کنم این ارور میده

http://s8.picofile.com/file/8274245418/Screenshot_9_.png
بعد وقتی دوباره وارد بازی میشم از مرحله اول میاد میشه راهنماییم کنید ممنون

mohammadreza 1395/08/30 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام.انتی ویروس من از نسخه 89 پارتی بازی gta v پارت 1 رو که نصب کننده هست پاک کرده.توی هیچ سایتی هم نسخه 89 پارتی این بازی رو پیدا نکردم.لطفا راهنماییم کنید

amir 1395/11/06 ساعت 09:09 ق.ظ

من موقعی که داخل بازی میرم اولش این ارور میاد بعد میره بیرون از بازی A problem caused the program to stop working correctly windows will close the program and notify you if a solution is available

علی 1395/11/24 ساعت 05:12 ق.ظ

سلام من ارور gtx_d3d_int رو دارم و سیستم کمبود رم و گرافیک و سی پی یو نداره کاری که گفتین هم انجام دادم ولی بازم از بازی میاد بیرون این ارور رو میده و صحفه سیاه میشه چیکار کنم؟

مبین 1396/06/06 ساعت 07:03 ب.ظ

من در بازی جی تی ای v بعد ماسک خریدن هی هیچ مرحله ی بهم نمیده تازه انگلیسی هم بلد نیستم خواهش لطفا بگید 4 روز توش گیر کردم

مهدی 1396/06/28 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام خسته نباشید.من آپدیت آخر بازی رو نصب کردم و کرک هم کردم.اما وقتی وارد بازی میشم از بازی میاد بیرون.میخواستم ببینم مشکل از کجاست؟

مرصاد 1397/04/08 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام من بازی gta v رو دارم وقتی تو لانچر میزنم میگه با play gta v اجرا کن چیکار کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد