آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

دانلود آپدیت جدید Grand Theft Auto V Update v1.33-RELOADED


امروز گروه ریلودد آپدیت نسبتا حجیمی را برای بازی پرطرفدار GTA V منتشر کرده که حاوی تغییرات بسیار گسترده ای می باشد. این بروز رسانی موارد زیادی را به بازی اضافه می کند که حتی در بخش چند نفره بازی نیز کاربرد دارند، همچنین مشکلات بسیاری را در بخش گیم پلی بازی برطرف می کند که لیست کامل موارد به وجود آورنده این آپدیت را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.در ضمن توضیحات گروه ریلودد که ما متن ترجمه شده آن را در ادامه مطلب قرار داده ایم، توجه نمایید.


 

 

– توضیحات گروه RELOADED در مورد این آپدیت : امروز ما با آپدیت جدیدی از بازی GTA V در خدمت شما هستیم. لیست تغییرات به وجود آورنده این آپدیت را نیز قرار داده ایم، از جمله این تغییرات می توان با اضافه کردن محتویات و ویژگی های بیشتر به بخش آنلاین بازی اشاره کرد، اما هدف اصلی از انتشار این بروز رسانی صرفا یک آپدیت نیست، بلکه یک کرک است. عنوان GTA V همانند بعضی بازیها برای حفاظت از کدهای بازی از سیستم امنیتی و ضد دستکاری “Arxan” استفاده می کند که شامل قفل DRM نیز می شود، “Arxan” یکی از سنگین ترین و دشوارترین سیستم های امنیتی محسوب می شود که فرآیند شکستن آن بسیار سخت است. کرکی که همراه با این آپدیت قرار دارد، سیستم Arxan را از فایل اجرایی بازی به طور کامل حذف می کند! هر کسی که تا به حال سعی کرده این کد حفاظت شده را دور بزند، معنای حرف های ما را به خوبی درک می کند. این بروز رسانی برای بازیکنان شامل عملکر بهتر در بازیشان است و برای ماد سازان و دیگر هکرها راهی برای دسترسی آسان تر به کدهای بازی (منظور ما از هکرها آنهایی نیستند که باعث خرابی GTA Online می شوند، به نظر می رسد آن ها تا به حال در شکستن کد Arxan ناتوان مانده بوند) محسوب می شود. به هر حال ما مطمئنا این تلاش را برای تحت تاثیر قرار دادن یا به زیر سوال بردن سرویسی انجام نداده ایم، این آپدیت را به عنوان یک هدیه یه ماد سازان و طرفداران GTA V تقدیم می کنیم! موفق باشید.

توضیح : با نصب این بروز رسانی دیگر نیازی به نصب “Social Club” ندارید، شبیه سازی Social Club ای که همراه با این کرک وجود دارد، فقط با کرک های دست نخورده بازی سازگار است.

...................................................................................

فرمت فایل:RAR

حجم فایل:4.6گیگابایت

رمز فایل: www.bia2game.com

منبع: www.bia2game.com

.....................................................

دانلود پارت اول


دانلود پارت دوم


دانلود پارت سوم


دانلود پارت چهارم


دانلود پارت پنجم

نظرات 1 + ارسال نظر
امین 1396/02/17 ساعت 09:49 ب.ظ

جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد