اطلاعات جدید GTA V

اطلاعات جدید GTA V

این وبلاگ با مطالب به روز و تازه از GTA V شما را دعوت می کند.
اطلاعات جدید GTA V

اطلاعات جدید GTA V

این وبلاگ با مطالب به روز و تازه از GTA V شما را دعوت می کند.

نقد و بررسی GTA Vــــــــــ۵ نقد از زبان ۵ منتقد(پست ثابت)

سلام به بازدیدکنندگان GTA-KAM و علاقه مندان به GTA V

تا کنون ۵ نقد و بررسی توسط ۴ وبسایت معتبر انجام شده که در این وب قرار گرفته.

۵ نقد---۵ دیدگاه متفاوت---تفاوت را از زبان منتقدین احساس کنید...مقایسه کنید...
که در این پست لینک ۵ نقد در GTA-KAM قرار گرفته میشه همراه با ذکر منبع که توسط شما علاقه مندان این بازی مورد بررسی قرار بگیره و توسط شما مقایسه بشه و بهترین نقد انتخاب بشه...
پس شما علاقه مندان در نظرسنجی ما شرکت کنید نظرتون رو بگید و همچنین انتخاب کنید که کدوم نقد بهتر و با بررسی دقیق تری انجام شده...

۵ تا از نقد و بررسی GTA V از ۵ وبسایت معتبر:

GTA-KAM              گیمفا             پردیس گیم             دیبازی         گیمرها

بیش از ۱۰۰ حرکت متفاوت از بسته الحاقی Heists بازی GTA Online در اینجا مشاهده کنید

gta_5_heists_2

این  تریلر که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است بیش از ۱۰۰ حرکت لو رفته از بسته الحاقی Heists که برای GTA V Online منتشر شده بود را  به نمایش می گذارد.اگر می خواهید تریلر مذکور را مشاهده و از محتوای آن با خبر شوید با ما در ادامه خبر همراه باشید.همانطور که گفته شد در این تریلر تقریبا تمام حرکات قابل مشاهده و انجام موجود در بسته الحاقی Heists  وجود دارد که شاید تریلر مهیج و زیبایی نباشد ولی با این حال شما تقریبا تمام حرکات موجود در این بسته الحاقی را  به طور خلاصه مشاهده می کنید که از جالب ترین این حرکات می توان به مردن، چنگ زدن، گریه کردن، نشستن و … اشاره کرد.شما می توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید:

دانلود تریلر

بسته الحاقی Heists ابتدا قرار بود در بهار منتشر شود که بعد از تاخیر هایی در ژوئن امسال منتشر شد، همچنین لازم به ذکر است که GTA V تاکنون فقط برای کنسول های نسل هفتمی منتشر شده بود که چندی پیش بود که استدیوی Rockstar تایید کرد که این عنوان در پاییز امسال برای کنسول های نسل هشتم و PC منتشر می شود که انتظار می رود این استدیو زمان دقیق انتشار این عنوان را برای پلتفرم های ذکر شده در Gamescom امسال معرفی کند.


چند تصویر جدید از نسخه های PS4/Xbox One/PC بازی GTA V منتشر شد

gta_5_grand_theft_auto_v_pc_ps4_xbox_one

Grand Theft Auto V یکی از پر طرفدارترین و بهترین عناوینی بود که از کنسول های نسل هفتمی برای پلتفرم های نسل بعدی و رایانه های شخصی منتشر شد.  چند ماه قبل در کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 2014 این بازی برای پلتفرم های PS4, Xbox One و PC هم تایید شد.

اما سوالی که ایجاد می شود این بازی قدرتمند بر روی کنسول های نسل هشتم و PC های قدرتمند چگونه عمل خواهد کرد. حال راک استار برای جواب به این سوال چند تصویر بسیار زیبا از بازی را منتشر کرده است. در این تصاویر شاهد رعد و برق های بسیار زیبا از بازی هستیم که در این نسخه شاهد تقویت کیفیت و ساخت این رعد و برق ها هستیم. در کنار نمایش رعد و برق در سراسر مناطق بازی شاهد مناطق بسیار زیبا هستیم. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای نسخه های PS4, Xbox One و PC  بازی Grand Theft Auto V مشخص نشده است و تنها به پاییز ۲۰۱۴ اشاره شده است.

0Y3TfSy Imgur چند تصویر جدید از نسخه های PS4/Xbox One/PC بازی GTA V منتشر شد

02NaJaN Imgur چند تصویر جدید از نسخه های PS4/Xbox One/PC بازی GTA V منتشر شد

03ZbcmL Imgur چند تصویر جدید از نسخه های PS4/Xbox One/PC بازی GTA V منتشر شد

39ujecS Imgur چند تصویر جدید از نسخه های PS4/Xbox One/PC بازی GTA V منتشر شد

925fbJU Imgur چند تصویر جدید از نسخه های PS4/Xbox One/PC بازی GTA V منتشر شد

fruTLxD Imgur چند تصویر جدید از نسخه های PS4/Xbox One/PC بازی GTA V منتشر شد

he0NMan Imgur چند تصویر جدید از نسخه های PS4/Xbox One/PC بازی GTA V منتشر شد

JYuQecQ Imgur چند تصویر جدید از نسخه های PS4/Xbox One/PC بازی GTA V منتشر شد

KNpLUII Imgur چند تصویر جدید از نسخه های PS4/Xbox One/PC بازی GTA V منتشر شد

nsJZrVO Imgur1 چند تصویر جدید از نسخه های PS4/Xbox One/PC بازی GTA V منتشر شد

pTjyCw0 Imgur چند تصویر جدید از نسخه های PS4/Xbox One/PC بازی GTA V منتشر شد

Ri2vucr Imgur چند تصویر جدید از نسخه های PS4/Xbox One/PC بازی GTA V منتشر شد

stCqZkV Imgur چند تصویر جدید از نسخه های PS4/Xbox One/PC بازی GTA V منتشر شد

wtf815Z Imgur چند تصویر جدید از نسخه های PS4/Xbox One/PC بازی GTA V منتشر شد

X9kw5SR Imgur چند تصویر جدید از نسخه های PS4/Xbox One/PC بازی GTA V منتشر شد

ZUE9j5k Imgur چند تصویر جدید از نسخه های PS4/Xbox One/PC بازی GTA V منتشر شد


GTA V مود های سری ENB را دریافت خواهد کرد

gtav_xbox360tv_1280

عنوان GTA V قرار است امسال برای کنسول های نسل هشتمی و PC منتشر بشود،اما به تازگی پشتیبانی کردن GTA V از مود های سری ENB تایید شده است.برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

به تازگی خالق مود های سری ENB یعنی Boris Vorontsov  تایید کرد که پشتیبانی GTA V از مود های سری ENB پروژه بعدی خود خواهد بود.همچنین Boris از طریق حساب فیسبوک خود در رابطه با این خبر اعلام کرد:

به هر حال من منتظر پروژه بعدی خود (GTA V) برای ساخت مود هستم،اگر کسی بازی مورد انتظار دیگری را برای ساخت مود در نظر دارد،می تواند به من اعلام کند.

البته مود های سری ENB برای نسخه ی GTA V PC می باشد.مود های سری ENB نیازی به معرفی ندارد و اکثر افراد با این مود آشنا هستند و این مود ها بیشتر به خاطر ویژگی هایی مانند SSAO, SSIL, Depth Of Field, True HDR, Sun Ray معروف هستند.

GTA V پاییز امسال برای کنسول های نسل هشتمی و PC منتشر خواهد شد.نظر شما در این رابطه چیست؟

آیا این هفته patch 1.16 برای GTA V منتشر خواهد شد؟

gtav_xbox360tv_1280

جدید ترین عنوان شرکت راک استار که سال پیش برای کنسول های نسل هفتمی منتشر شد و قرار است امسال برای کنسول های نسل هشتمی و رایانه های شخصی منتشر بشود.حال به تازگی شایعاتی مبنی بر منتشر شدن یک پچ جدید برای این عنوان در این هفته به میان آمده است.برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

گمانه زنی های زیادی برای انتشار patch 1.16 عنوان GTA V توسط راک استار به وجود آمده است و با توجه به اطلاعاتی که در رابطه با DLC ها است،تاریخ انتشار تمام DLC های عنوان GTA V کاهش یافته است و زمان متوسط بین آن ها ۲۷ روز بوده  که البته کوتاه ترین زمان به روز رسانی ۱۴ روز و طولانی ترین آن ۴۸ روز بوده است،هر چند که در این بین تعطیلات کریسمس به پایان رسیده بود.

همچنین شایان ذکر است که راک استار قبلا اعلام کرد بود که دو آپدیت جدید منتشر خواهد کرد و این دو آپدیت مانند به روز رسانی های قبلی نمی باشد.چند وقت پیش هم چندی از طرفداران GTA V یک ویدیو ساخته بودند و به نوعی در این فیلم این طرفداران خواهان یک پچ جدید برای این بازی بودند.درحال حاظر ۲۶ روز از آخرین آپدیت راک استار برای GTA V می گذرد و با این حساب باید دید که آیا در این هفته patch 1.16 برای GTA V منتشر خواهد شد یا خیر؟

آیا تاکنون قصد مشاهده شخصیت CJ در عنوان GTA V را داشته اید ؟! | شاهد تصاویری از این شخصیت باشید

YMACqPX8SKk

از زمانی که عرضه نسخه PC بازی GTA V به صورت رسمی تایید شد، کاربران زیادی دست به ساختن و طراحی کانسپت آرت هایی در مورد این نسخه از بازی زده اند. یکی از این طراحان و طرفداران عنوان GTA V آقای Redditor ALMiCo است که در این مدت کانسپت آرتی تازه و زیبا از شصخیت Carl Johnson از سری San Andreas طراحی کرده است. طبق گفته ی این طراح این کانسبپ آرت ها مربوط به حضور شخصیت CJ در سری جدید بازی یعنی شماره پنجم است.

این نسخه یا تصویر منتشر شده از شخصیت CJ نسبت به زمانی که او را در حال گشت گذار در خیابان های شهر Los Santos مدیدیم کمی پیرتر و سن بالاتر است! البته قابل ذکر است فرد طراح تعدادی سوال درمورد  طراحی این شخصیت، از بینندگان خود کرده است.

سوال اول من این این است، که آیا شما بینندگان و طرفدران این سری بازی دوست داشتید شاهد CJ جوان تری باشید یا پیر تر ؟ من فکر می کنم بهتر است ما بعد از گذشت این همه زمان سراغ نسخه پیر تر شخصیت CJ برویم، البته من مطمئن هستم که به راحتی با مشاهده تصاویر متوجه می شوید که CJ هنوز پایه های اصلی چهره خود را در این نسخه پیر تر از دست نداده است! نوع لباس پوشیدن او کاملا با شخصیت گنگستری هماهنگی دارد. من فکر می کنم یک زیرپوش همراه با یک شلوار لی آبی برای این شخصیت مناسب باشد. من بیشتر طراحی ام را صرف یکسان و هماهنگ سازی صورت او کردم ام، نه طرز لباس پوشیدن او! البته من فکر می کنم تا حدودی بخش های بدن او مانند عظله ها باید شبیه فرد های معمولی باشد. زیرا ما قصد تجربه عنوان با شخصیت آرنولد (!) یا یک تانک را نداریم.

همانطور که این فرد تغییراتی در طراحی چهره شخصیت CJ اعمال کرده، می توان فهمید که قطعا چه شخصیت ها و چه دیگر محتویات بازی GTAV در نسخه PC از پیشرفت های چشم گیری بهره مند خواهند شد. البته تصویری هم از زمان جوانی CJ هم برای مقایسه قرار توسط این طراح قرار داده شده است. فرد طراح امیدوار است که شما CJ  را با LIL B اشتباه نگیرید، زیرا که شباهت های زیادی با یکدیگر دارند.

همچنین طراحی های انجام شده توسط این فرد را هم در زیر می توانید مشاهده کنید :

CJ در سال ۲۰۱۴ چگونه خواهد بود؟

یکی از کاربران سایت Reddit تصویری از نسخه ی پیرتر و البته HD شخصیت محبوب CJ را منتشر کرده است و قول این را داده است که این کاراکتر را به صورت یک ماد برای نسخه ی PC منتشر کند. این اپدیت کاراکتر CJ را در سن ۴۰ سالگی نشان می دهد، در حالی که نسخه ی San Andreas خود در سال ۲۰۰۴ ساخته شد.

 

هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی تایید نشده است ولی انتظار می رود اواخر امسال این بازی در کنار PC برای Xbox One و PS4 منتشر شود.

GTA V مود های سری ENB را دریافت خواهد کرد

gtav_xbox360tv_1280

عنوان GTA V قرار است امسال برای کنسول های نسل هشتمی و PC منتشر بشود،اما به تازگی پشتیبانی کردن GTA V از مود های سری ENB تایید شده است.برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

به تازگی خالق مود های سری ENB یعنی Boris Vorontsov  تایید کرد که پشتیبانی GTA V از مود های سری ENB پروژه بعدی خود خواهد بود.همچنین Boris از طریق حساب فیسبوک خود در رابطه با این خبر اعلام کرد:

به هر حال من منتظر پروژه بعدی خود (GTA V) برای ساخت مود هستم،اگر کسی بازی مورد انتظار دیگری را برای ساخت مود در نظر دارد،می تواند به من اعلام کند.

البته مود های سری ENB برای نسخه ی GTA V PC می باشد.مود های سری ENB نیازی به معرفی ندارد و اکثر افراد با این مود آشنا هستند و این مود ها بیشتر به خاطر ویژگی هایی مانند SSAO, SSIL, Depth Of Field, True HDR, Sun Ray معروف هستند.

GTA V پاییز امسال برای کنسول های نسل هشتمی و PC منتشر خواهد شد.نظر شما در این رابطه چیست؟

یک شایعه جدید:GTA V در ۷ نوامبر بر روی کنسول های نسل هشتمی و PC منتشر می شود


از زمان معرفی GTA V برای کنسول های نسل هشتمی و PC، شایعات زیادی پیرامون زمان انتشار این عنوان منتشر شده است که تا کنون هیچ تاییدی از سوی راکستار به همراه نداشته است. به تازگی یک فروشگاه به نام GameSeek تاریخ انتشار این عنوان را ۷ نوامبر ( ۱۶ آبان ۱۳۹۳) اعلام کرده است.

مدتی پیش نیز یک فروشگاه دیگر تاریخ عرضه ی بازی را ۱۴ نوامبر اعلام کرده بود و این طور که به نظر می رسد نوامبر، مقصد نهایی GTA V خواهد بود. ماهی که عناوین بزرگ دیگری چون Call of Duty: Advanced Warfare و Halo: The Master Chief Collection نیز در آن منتشر می شنود و در وصتر انتشار GTA V در این ماه، قطعا شاهد یک رقابت سخت میان این عناوین خواهیم بود.

به نظر شما آیا راکستار آن قدر به این عنوان اعتماد دارد که آن را همزمان با Call of Duty : Advanced Warfare راهی بازار کند یا این کار یک ریسک بزرگ است؟ آگر این دو بازی همزمان عرضه شوند، به نظر شما کدام یک فروش بیشتری خواهند کرد؟ مسلما جدال این دو عنوان پر فروش بسیار جذاب خواهد بود.

۱۰ شغل جدید برای GTA Online تایید شد



در چند هفته گذشته شاهد عرضه آپدیت های جدیدی برای Grand Theft Auto Online بودیم که می توان به آپدیت ”I’m Not a Hipster” اشاره کرد که تجهیزات و وسایل نقلیه جدیدی به بازی اضافه کرد. همچنین خودرویی شش چرخه به بازی با این آپدیت به نام Dubsta در بازی در دسترس قرار گرفت. حال Rockstar Games در سایت رسمی خود چند شغل جدید برای این بازی را به طور رسمی تایید کرد.

پنج شغل اول چالش های بزرگی را برای بازیکنان به ارمغان می آورند بخشی از “I’m Not a Hipster” حساب می شوند. در پنج شغل دیگر به احتمال زیاد جنگ های بزرگی را شاهد هستیم و باید به صورت حرفه ای بازی کنید. به طور کل هفت شغل از شغل های تایید شده مسابقه های جذاب هستند و سه شغل دیگر deathmatch هستند که راک استار قول تجربه ای جذاب را داده است.

این بازی هم اکنون برای PS3 و Xbox 360 در دسترس است. اما در E3 امسال بازی برای Xbox One, PS4 و PC برای عرضه در پاییز ۲۰۱۴ تایید شد.

نظر شما چیست؟