آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

gta v on pc - تنها 78 هزار امضای دیگر



gtav به احتمال زیاد بر روی پلتفرم pcساخته می شود
راکستار در برابر 500,000 pc باز
pc باز ها چشم به دست rockstar 
همونطور که میدونید عنوان جهان ازاد بی نظیر , gta V منتشر شده است و pc بازان که از انتشار این عنوان بر روی پلتفرم pc سرد شده بودند با دیدن گیم پلی فوق العاده این عنوان دوباره خون تازه گرفته و برای انتشار این عنوان شروع به جمع اوری امضا مجدد در سایت change.org کردند که با توجه به هفته قبل از انتشار بازی که در هر ساعت نزدیک به 100 امضا جمع میشد که حال دوباره این رقم ها سرعت گرفته و در هر ثانیه حداقل 15 امضا جع میشود و حال تنها 78 هزار امضای دیگر تا 500 هزار نفر باقی مانده هست حتی همین حالا هم ممکن است بیشتر شده باشدخب حالا سوال اینجاست که ایا راکستار واکنشی به این رقم چشمگیر خواهد داد یا نه ؟و دل 500,000 نفر را خوشحال خواهد کرد یا نه ؟شرایط به پیش امده 70 % انتشار این بازی جهان برزگ ازاد را بر روی محبوب ترین و قویترین پلتفرم تایید می کند و امیدواریم که راکستار واقع بین شود و این اتفاق بیافتد




به این سایت مراجعه کنید ودرسمت چپ بعداز وارد کردن نام ونام خانوادی وایمیل وشهرتون متن قرمز را کپی کنیدودر بخش آخر کهبعداز انتخاب شهر اهست.

http://www.change.org/en-IN/petitions/ro...ta-v-on-pc


این متن را برای راک*بنویسید

:To:

Rockstar Games
Please release GTA V on PC. GTA games have been a large part of so many people’s lives and it’s a big shame not seeing the newest iteration of the game being released on the most powerful platform. Things like modifications have always been a HUGE part of PC gaming and modded GTA is some of the most insanely fun times you can have.
I hope you consider the release of GTA V on PC as it’ll make many people very happy!
Sincerely,
[Your name]GTA V



نظرات 1 + ارسال نظر
said 1392/06/27 ساعت 12:05 ب.ظ

ترجمه ی این متن چیه؟

لطفا GTA V را بر روی pc منتشر کنید. بازی های GTA بخش بزرگی از زندگی بسیاری از مردم شده اند و شرم آور است که جدیدترین قسمت بازی بر روی قوی ترین پلتفرم منتشر نمی شود. چیزهایی مثل تغییرات به وسیله مادها، همواره بخش عظیمی از بازی های pc بوده و مادهای تغییر دهنده GTA، همیشه یکی از سرگرم کننده ترین چیزهایی بوده که می توانستیم داشته باشیم.

امیدوارم که انتشار GTA V بر روی pc را در نظر داشته باشید و بسیاری از مردم با چنین اتفاقی خوشحال خواهند شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد