آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

منتظر محتوای اضافی GTA V بر روی PS4 باشید



عنوان Grand Theft Auto V بر روی PS4 محتوای اضافی خواهد داشت. این محتوا فراتر از محتویاتی است که بر روی نسخه PC و Xbox One منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید. بازی GTA V در تابستان سال پیش بر روی کنسول های نسل هفتمی منتشر شد و بسیاری را خوشحال و بسیاری را ناراحت کرد. کاربرانی که کنسول نسل هفتمی داشتند نهایت لذت را از این عنوان بردند اما کاربران PC و کنسول های نسل هشتمی از تجربه این عنوان نا امید شده بودند تا این که در کنفرانس سونی این عنوان برای PC، Xbox One و PS4 معرفی و تایید شد. چندان هم دور از انتظار نیست که این عنوان بر روی PS4 محتویاتی اضافه بر سازمان داشته باشد چرا که این عنوان در هر حال در کنفرانس سونی معرفی شده بود!

البته این موضوع هنوز بی تکلیف است؛ در مصاحبه ای که با  John Koller رئیس بخش فروش SCEA انجام شده است، ایشان از پاسخ دادن به این سوال که آیا در PS4 شاهد محتویات اضافی خواهیم بود یا خیر، طفره رفته اند؛ اما تایید کردند:

گمان نمی کنم اطلاعیه رسمی ای از این محتویات اضافه منتشر کرده باشیم اما این محتویان وجود خوهند داشت.

GTA 5 عنوانی خواهد بود که در ماه ها و هفته های آینده از آن بیشتر خواهیم گفت. GTA 5 و فرانچایز GTA بر روی Playstation مخصوص خواهد بود GTA 5 عنوانی بود که در PS3  به خوبی کار شد.

او افزود:

ما انتظار داریم این اتفاق در نسل هشتم نیز بیفتد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد