آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

آیا تاریخ انتشار GTA V لیک شد؟|دو تاریخ انتشار برای یک بازی


تنها دو روز پیش بود که در کنفرانس سونی عنوان محبوب GTA V برای PC,PS4,Xbox One معرفی شد و ذکر شد بازی در پاییز سال جاری منتشر خواهد شد. اما ما امروز مدرکی را پیدا کرده ایم که حاکی از اعلام تاریخ انتشار بازی توسط سایت معتبر آمازون به صورت مخفیانه می باشد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در صفحه پیش فروش بازی GTA V در سایت Amazon.com این بازی در ۲۸ اکتبر ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد. البته این تاریخ انتشار پس از چند دقیقه به سرعت از روی این سایت حذف شده است. البته تاریخ انتشار میتواند درست باشد چرا که با تاریخ انتشاری اعلام شده توسط راک استار (پاییز) تناسب دارد. به هر حال نمیتوان تاریخ انتشار را رسمی دانست و باید تا تایید رسمی راک استار صبر کرد.



علاوه بر آن از طریق این صفحه قادر خواهید بود تا هر سه نسخه بازی را خریداری کنید. اگر دقت کنید هم اکنون تاریخ انتشار بازی ۳۱ دسامبر ۲۰۱۴ می باشد که ارتباطی با پاییز ندارد اما هم اکنون این سایت این تاریخ انتشار را در نظر گرفته است:




به هر حال هنوز مشخص نیست کدام تاریخ انتشار صحیح است اما اگر قصد دارید بازی را تهیه کنید میتوانید از طریق صفحه ذکر شده بازی را با قیمت $۵۹٫۹۶ تهیه کنید و لذت ببرید.

با توجه به آخرین اخبار منتشر شده نسخه PS4 بازی محتویات اضافی را دارا خواهد بود و این محتوا هنوز مشخص نشده اند اما میتوانند مزایا بسیار عالی برای دارندگان این کنسول نسل هشتمی باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد