آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

آقای هیدو کوجیما دوباره از مشاهده بازی GTA V شگفت زده شدند | این بازی برروی نسل هشت یک پورت ساده نخواهد بود


یکی از برترین نمایش ها و سورپرایز های رویداد E3 2014 ، معرفی عنوان بزرگ Grand Theft Auto V برای کنسول های نسل هشتم و پی سی بود. اما این تنها گیمر ها نبودند که هیجان زده شدند، برخی از توسعه دهندگان و بزرگان صنعت گیم نیز از افزایش گرافیک و بهبود این بازی نیز متعجب ماندند !

در مصاحبه اخیری که آقای کوجیما با وبسایت CVG داشتند در این مورد گفتند :

دنیا و عظمتی که شرکت راکستار آن را خلق کرده است، فوق العاده وقابل توجه است و بسیار عالی به نظر می رسد. در واقع من چند روز پیش آن را برروی PS4 مشاهده کردم و دوباره شگفت زده شدم !البته این ربطی به طراحی نداره، در واقع من شگفت زده شدم ! تریلری که برروی PS4 اجرا شده بود واقعا فوق العاده بود.

همچنین یک منبع داخلی در وبسایت EuroGamer یک آنالیز فنی انجام داده و نتیجه را به اشتراک قرار داده است :

نسخه PS4 کاملا با رزولیشن ۱۰۸۰p اجرا می شود. درواقع این یک پورت ساده نیست که توسعه سازان تنها رزولیشن و فریم ریت را افزایش دهند ! راکستار در پورت این بازی برروی پی سی و نسل هشتم، تغییرات بزرگ و چشم گیری را ایجاد کرده است. تریلری که در E3 مشاهده کردیم از روی گیم پلی بازی بود ما تنها باید ببینیم که فریم ریت بازی برروی چقدر قفل خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد